هفت میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در تونجلی ترکیه به هلاکت رسیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
هفت میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در تونجلی ترکیه به هلاکت رسیدند
طی درگیری و آتش دو طرفه بین نیروهای امنیتی کشور ترکیه و تروریستهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) یا پ.ک.ک در شهر تونجلی کشور ترکیه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست گریلا شد.
گروهی از نیروهای امنیتی کشور ترکیه که در یکی از مناطق شهر تونجلی طبق روال عادی می گشتند به گروهی از افراد مشکوک برخورده و بعد از متوجه شده از اینکه این گروه از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) می باشند آتش دو طرفه ای شروع می شود طی این آتش و درگیری د وطرفه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست از میلیتانهای پ.ک.ک می شود . عملیات با حمایت هلیکوپترها در منطقه ادامه می یابد. درگیری در قصبه حسن قاضی شهر تونجلی اتفاق افتاده است. طی درگیری دیروز پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست شده بود و طی ادامه درگیری ها امروز مشخص شد که 5 تروریستی دیگر از اعضای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به هلاکت رسیده اند. درگیریهای دو طرفه هنوز در منطقه ادامه دارد. اجساد تروریستها و سلاح ها همگی توسط پلیس ترکیه ضبط شده است. همراه تروریستها مقدار زیادی ماده اولیه بمب دست ساز، کابل، کنترل از راه دور و ... که برای بمب گذاری و انفجار از راه دور بکار می برد نیز کشف شده است. طی سال گذشته در همین منطقه تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) 6 تن از سربازهای کشور ترکیه را به شهادت رسانده بودند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3qv84oa

درگیری در بینگول ترکیه با گریلاهای حزب کارگران کوردستان: 1 سرباز زخمی شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
درگیری در بینگول ترکیه با گریلاهای حزب کارگران کوردستان: 1 سرباز زخمی شد
طی درگیری دو طرفه پلیس ترکیه با گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) یک سرباز کشور ترکیه مجروح شد. طی اخباری که در سایت اطلاع رسانی ارتش ترکیه منتشر شده است، نیروهای ارتش ترکیه با مطلع شدن از وجود میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کاگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه بینکول ترکیه به منطقه گسیل شده و طی آتش دو طرفه 1 سرباز کشور ترکیه مجروح شده است. پلیس ترکیه 2 کیلوگرم آمونیوم نیترات ک هبرای بمب سازی دستی کاربرد دارد کشف و ضبط کرده است. تروریستهای حزب کارگران کردستان (pkk) با دیدن نیروهای امنیتی ترکیه با آتش گشودن از راه دور یک سرباز کشور ترکیه را مجروح کرده اند. سرباز مجروح با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و مواد منفجره کشف شده در محل امحاء شدند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6ekx3he

حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اردیبهشت ۰۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر
در بین سالهای 1984-2010 طی عملیات پلیس ترکیه که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است موفق به کشف 4 تن هروئین و 22 تن تریاک و انواع مواد مخدر شده است.
چندی پیش وزیر دارائی ایالات متحده امریکا طی اقدامی حسابهای جمیل باییک، دوران کالکان، رمزی کارتال، صابیر اوکئی، آده م اوزون را به علت همکاری در ترانزیت بین المللی انواع مواد مخدر مصدود کرد.
طی گزارش مدیر مواد مخدر- تروریسم ترکیه که در سال 2010 منشتر شد موارد قابل توجهی از تجارت انواع مواد مخدر سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به چشم می خورد. طی این گزارش در بسیاری از موارد قاچاقچیان دستگیر شده مشخص شده است که ارتباطاتی به هر نوع با حزب کارگران کردستان / کنگرا گئل داشته اند. به طور خصوصی طی سالهای مذکور از دستگیر شدگان مواد مخدر بیشترین آمار مربوط به اعضای شناخته شده و بعضاً ناشناخته اما عضو پ.ک.ک می باشد. طی این گزارش از گروههای زیر با عناوین گروههای رادکال و تروریسم و قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر یاد شده است:
PKK/KONGRAGEL, DHKP/C, TKP-ML, DEVSOL ، ASALA
حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در تمامی جهات و ابزارها برای تجارت انواع مواد مخدر بهره می جوید و ردپای این سازمان رادیکال نیز دیده می شود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) در ترانزیت انواع مواد مخدر به اروپا (70% مواد مخدر اروپا از طریق ترانزیت پ.ک.ک تامین می شود- به آمار پلیس بین الملل و نوشته  ای که در وبلاگ اخبار اورمیه ترجمه شده است مراجعه کنید) ، حق عبور از طریق خاکهای جنوب غرب ترکیه، ارتباط با انواع مافیای تجارت جهانی مواد مخدر و ... نقش اصلی و عمده را بر عهده دارد.
از سال 1984 تا سال 2010 363 عملیات ترور و انواع کشف مواد مخدر صورت گرفته است که در این بین 4 تن و 253 کیلوگرم هروئین، 22 تن 830 کیلوگرم تریاک، 4 تن و 305 کیلوگرم مرفین، 8 کیلوگرم آفیون ، 710 کیلوگرم کوکائین، 337 هزار عدد انواع قرض مواد مخدر ، 26 هزار لیتر ماده اولیه سازنده مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شده است.
در سال 2010 طی عملیات همزمان در شهرهای استانبول، کوجالی، وان، حکاری ترکیه 142 کیلوگرم هروئین کشف شده است. طی این عملیات 10 شخص دستگیر شده اند. با بررسیها و جستجوهای به عمل آمده مشخص شده است که این افراد با همکاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از طریف افغانستان و سپس ایران و بعد از آن به خاک ترکیه وارد شد اند و با کامیونها و ماشینهای مختلف به شهر استانبول ترانزیت شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6jaxnpn
بارها در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه از انواع تجارت  مواد مخدر حزب کارگران کردستان / حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک مقالات متعددی را ترجمه و یا نگاشته ایم. تامین مخارج ترور و ترویسم بی شک همگی از راههای غیر قانونی این چنینی می باشد      

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان جنازه تروریست کشته شده را به خانواده اش فروخت!

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان جنازه تروریست کشته شده را به خانواده اش فروخت!
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بعد از کشتن و تصفیه حشاب شخصی با یک تروریست جنازه تروریست مذکور را به خانواده اش فروخت.
تررویست مظلوم .آ با کد رمز تایلان که در کمپ موجود در شمال عراق در منطقه هینره به سبب تصفیه حساب درون سازمانی توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)کشته شده بود پ.ک.ک در جواب اینکه خانواده تروریست مذکور جنازه اش را طلب کرده بود در عوض تحویل جنازه پول خواست.
 خانواده تروریست کشته شده برای دریافت جنازه یک هفته در منطقه دوهوک صبرکرده و هزاران دلار جهت پس گیری جنازه خویش صرف کردند، بع داز یک هفته جنازه در نزدیکی روستایی تسوط کشاورزان منطقه پیدا شد. جنازه تروریست کشته شده به صورت زمینی به ترکیه آورده شده و پس از بازرسی و معاینه در شهر دیاربکر ترکیه به شهر مالاتیا ترکیه فرستاده شد. با توجه به تست دی ان ای گرفته شده ارتباط تروریست مذکور با خانواده به تثبیت رسید.
در معاینه پزشک قانونی مشخص شد که تروریست مذکور بعد از اعدام شدن به آتش کشیده شده است. به احتمال زیاد جسد روزهای متمادی در منطقه ای رها شده بود، چون بسیرای از نقاط بدن جسد پوسیده است.
پسرتان خودش را به آتش کشید
تروریست مذکور در سال 2008 از دانشگاه فرار کرده و به حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) پویسته بود. خبر مرگ تروریست مذکور از شبکه روژ تی وی (Roj TV) نیز پخش شد و در آنجا نیز از علت مرگ خود سوزی نام برده شده است. 
این بار اولی نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) اقدام به تصفیه حساب شخصی با گریلاها و اعضای خود میکند و بی شک آخرین بار نیز نخواهد بود.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/jGRPb

سه گریلای حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به هلاکت رسید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, اردیبهشت ۰۵, ۱۳۹۰ - 0 comments
سه گریلای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به هلاکت رسید
طی درگیری دو طرفه در شهر قهرمان ماراش کشور ترکیه مامورین امنیتی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 3 گریلای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شدند. یک گریلای دیگر تسلیم نیروهای امنیتی شد.
این گریلاها برای خرید به بازار آمده بودند که با شناسائی توسط مامورین مجبور به گشودن آتش شده و طی درگیری دو طرفه به هلاکت رسیدند. این درگیری ساعت 10 صبح به وقوع پیوسته است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vooctf

حامیان ترور و تروریسم اینبار در آتاشهیر کشور ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, اردیبهشت ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان ترور و تروریسم اینبار در آتاشهیر کشور ترکیه
در شهر آتا شه هیر کشور ترکیه حامیان ترور و تروریسم و الخصوص سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با مولوتوف کوکتل به انواع مغازه ها و شرکتهای دولتی و مکانهایی که پرچم کشور ترکیه و تصویر آتا تورک بود حمله کردند و شهر را به آشوب کشاندند. ولی خوبشختانه لحظه به لحظه این حامیان ترور و تروریسم توسط دوربین های MOBESE ضبط شده است.
در 8 ژانویه 2011 حامیان ترور و تروریسم به انواع مکان های دولتی با کوکتل مولوتوف حمله کردند که در بسیاری از مکانها مغازه ها به آتش کشیده شد. فیلم ویدئویی این خرابکاری از لینک زیر قابل نمایش می باشد:
http://tinyurl.com/67yb6ya
حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) یا پ.ک.ک یک گروه رادیکال و تروریسم می باشد که اکثر کشورها (آمریکا، اتحادیه اروپا، ترکیه، ایران و. ...) این گروه رادیکال و تندرو را جز سازمانهای تروریستی جای داده اند. حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 30 ساله گذشته فقط در کشور ترکیه بیش از 30.000 انسان را ترور و قتل عام کرده است که بیش از 750 کودک بی گناه نیز جزء این کشته شدگاه می باشند. شاخه ایرانی این گروه تروریست و رادیکال پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان (Party for Free Life in Kurdistan - Pjak) می باشد که این گروه نیز دست راست پ.ک.ک و تابع آن می باشد. تاکنون آمار جنایات و ترورهای پژاک از سوی دولت ایران منتشر نشده است ولی بی شک رقم دهشتناکی خواهد بود.

ضربه دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اینبار از آمریکا!

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, اردیبهشت ۰۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اینبار از آمریکا!
ایالات متحده آمریکا 5 نفر از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را که در لیست تروریسم بین المللی قرار داده بود اینبار حسابهایشان و اماول مالیشان را متوقف کرد.
آمریکا برای اولین بار قدمی مثبت در راه مبارزه با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) برداشته و منابع مالی 5 تروریست شناخته شده به نامهای رمزی کارتال، جه میل باییک، دوران کالکان و آدم اوزون مسدود کرد. با توجه به بیانیه سازمان خزینه داری آمریکا مشخص شده است که هر یک از تابعان آمریکا اگر با این تروریستها معامله  و یا تجارتی داشته باشند طبق قوانین قضائی آمریکا محاکمه خواهند شد.
آمریکا، بعضی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) قاچاقچی بین المللی مواد مخدر می باشند.
آمریکا در لیستی که منتشر کرد بعضی از اسامی قرار گرفته شد مشخص شد که اکثر آنها عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بوده و یا می باشند که به صورت بین المللی به ترانزیت انواع مواد مخدر مشغول می باشند. در لیست منشتر شده موارد کاراایلان، علی رضا آلتون و ضیاءآیدار در سال 2009 با مصادیق بارز تجارت و ترانزیت بین المللی انواع مواد مخدر مشخص شده اند.
مقامات ترکیه ای : این اقدام ایالات متحده آمریکا را با روی خوش می پذیریم و آ نرا قدمی مثبت در راه مبارزه با ترور و تروریسم سازمان یافته می دانیم.
 دیوید س.جوهان مسئول تروریسم و فاینانس آمریکا این اقدام کشورش را قدمی مثبت در راه مبارزه با حزب کارگران کردستان / کنگرا گه ل معرفی کرد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vas9k5

در حکاری ترکیه یک گریلا حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) تسلیم نیروهای امنیتی شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
در حکاری ترکیه یک گریلا حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) تسلیم نیروهای امنیتی شد
با ساتناد به خبر ذکر شده در سایت اصلی فرماندهی ارتش ترکیه یک تروریست از گریلاهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شد.
در حالیکه در شهر شیرناک ترکیه بر اثر منفجر شدن یک مین که توسط گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کارگذاشته شده بود به گوش رسید و خبر ناراحت کننده ای بود در عوض خبر تسلیم شدن تروریست دیگری خبر مصرت بخشی می باشد.
این گریلای حزب کارگران کردستان (pkk) موفق به فرار از کمپ های پ.ک.ک شده است و در شهر شیمنیدنلی از تابع حاکری تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شده است.
در خبری دیگری آمده است که در منطقه شیرناک طی یک انفجار که سببش معلوم نیست سبب آسیب دیدن یک رهگذر شده است. رهگذر آسیب دیده با هلیکوپتر ارتش به بیمارستان جهت تداوی برده شده است.
در شهر دیاربکر کشور ترکیه حامیان ترور و تروریسم جهت آماده سازی مواد منفجره حدود 10 کیلوگرم آمونیوم حمل می کرده اند که توسط پلیس ترکیه دستیگر شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3n3t3ot

مجله اکونومیست: سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را ب.د.پ جهت دهی می کند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, فروردین ۲۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
مجله اکونومیست: سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را ب.د.پ جهت دهی می کند
تا به امروز بر مبنای گفته کارشناسان سیاست و ترور این چنین بیان می شد که حزب ب.د.پ (Barış ve Demokrasi Partisi) یا حزب کردها در مجلس کشور ترکیه دست راست سازمان تروریستی حزب کارگران بوده واز طرف آن جهت دهی می شده است و ب.د.پ یا حزب آشتی و دمکراسی دست راست پ.ک.ک می باشد بیان شده بود اکنون مجله معروف اکونومیست با بیان این موضوع برعکس شدن رویه زیر را بیان کرده است.
در مجله اکونویست بیان شده که دیگر حزب ب.د.پ (BDP) از بازوی سیاسی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) خارج شده و اکنون ب.د.پ به جرگه همراهان و مبارزان با اسلحه پیوسته است.
در مجله The Economist با نگرش و تحلیل انتخابات ترکیه و رای های کوردها از تغییر در موازنه ب.د.پ و پ.ک.ک خبر داده است. اکونومیست با بیان اینکه تا زمانی که خواسته های کردها محقق نشود از حمایت بی حد و حصر ب.د.پ از خشونت و ترور سخن به میان آورده است.
لیلا زانا که امروزه در تی آرتی 6 (TRT 6) تلوزیون ملی کشور ترکیه برنامه دارد از برتری ب.د.پ بر حزب اسلام گرای کنونی یعنی آ.ک.پ خبر می دهد. اکونومیست از ریزش رای های حزب اسلام گرا نسبت به سال 2007 خبر داده و علت این امر را کاهش یاری و اقدامات حزب اسلام گرای عدالت و توسعه (Adalet ve Kalkınma Partisi)  در جهت حل خواسته های کوردها معرفی می کند.
حزب اسلام گرای کنونی که هر از چند گاهی دیداری مخفیانه با سرکرده تروریست قبلی سازمان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برگزار می کند اقداماتی برای جهت دهی رای کردها به نفع خویش بر داشته است تا جاییکه چند روز پیش از حبس خانگی عبدالله اوجالان سخن به میان آمده بود.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3fyf8ua

عملیات ضد ترور بر علیه حزب کارگران کوردستان و القاعده اینبار در شهر وان ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, فروردین ۲۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
عملیات ضد ترور بر علیه حزب کارگران کوردستان و القاعده اینبار در شهر وان ترکیه
بر اساس اخبار منتشر شده روز 12 آپریل مدیر امنیتی شهر وان ترکیه به همراه نیروهای ضد ترور شهر استانبول کشور ترکیه طی یک عملیات همزمان موفق به دستگیری حدود 10 تروریست از گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) و نیروهای القاعده شده اند. ترویستهای بازداشت شده به اداره امنیت و جهت بازرسی روانی سوق داده شده اند.
اسامی بعضی از تروریستهای به شرح زیر می باشد:
ی.ک، ا.د، ای.ب، ک.آ، ی.ی، و م.آ.ت می باشند که با همکاری نیروهای ضد ترور شهر وان به اداره امنیت سوق داده شده اند.
با نزدیکتر شدن به انتخابات در کشور ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز بر عملیات خود افزوده است و روزی نیست که در یکی از شهرهای کشور ترکیه چندین تروریست و یا گریلا دستگیر نشوند. به یک نوعی پروپاگاندای انتخابات را از ماهها قبل کلید زده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6e89cxy

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) 4 تروریست را آتش زد و کشت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۲۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) 4 تروریست را آتش زد و کشت
جنایتهای بی حد و حصر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که در کمپ شمال عراق سکنی گزیده با وحشیت تمام ادامه دارد. در روز تولد سرکرده تروریست حزب کارگران کردستان، عبدالله اوجالان 4 تروریست که به اعتراض بازداشت اوجالان خود سوزی کرده بودند اسناد و مدارکی منتشر شد که موضوع مثل گذشته تصفیه حساب شخصی درون سازمانی بوده است و دوباره لکه ننگی به جنایات حزب کارگران کوردستان (pkk) افزوده شد.
تروریستهای اعدام شده با نامهای: ریدوان بوزان با کد رمز شروان، خلیل علی با کد رمز چیاگر، مظلوم آرجاگوک با کد رمز تایهان، کامیل آسلان با کد رمز کمال در کمپ شمال عراق به سبب تصفیه حساب درون سازمان به آتش کشیده شده اند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به خانواده تروریستهای به آتش کشیده شده با اراسال مکتوبی تروریستهای کشته شده را قهرمان معرفی کرده بود. و علت مرگ این تروریستها را در آتش دو طرفه عنوان کرده بود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در سالهای اخیر تصفیه حسابهای بسسیار و هدفداری را چه در داخل سازمان و چه تروریستهایی که موفق به فرار می شوند به کار بسته است. حتی بارها و بارها سیاسیون، روشنفکران و ... کرد را که قدمی در جهت حل مسائل کوردها قدم برداشته و یا برمی دارند فقط به علت طرز فکر متفاوت به ترور، قتل و ... تهدید کرده وی می کند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4y3og7r

ضربه ای دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک این بار در شهر مولانا

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, فروردین ۲۵, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه ای دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک این بار در شهر مولانا
پلیس ضد ترور شهر کونیا (قونیا – شهر مولانا) ترکیه طی یک عملیاتی که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به سرانجام رساند موفق به دستگیری چندین مضنون و رابط این سازمان رادیکال و تروریست شد. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) چند صباحی می باشد که مشغول جذب جوانان کرد با انواع و اقسام راهها به عضویت سازمان می باشد. در ای ندستیگری 20 نفر مظنون دستگیر شدند.
این دستگیر شده ها از طرف مدیریت امنیت شهر کونیا صورت گرفته است. این عملیات ضد ترور بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) در چند نقطه روستا و در یک زمان معین بوده است. با توجه به منابع ذکر شده احتمال افزایش بازداشت شدگا نیز وجود دارد.  
منبع خبر مترجم:
 http://goo.gl/tCMtx

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک و هک کردن صفحه رادیو فردا

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۲۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک و هک کردن صفحه رادیو فردا
طی اخباری که سایت اصلی رادیو فردا منشتر کرده است صحفه فیسبوک سایت رادیو فردا توسط حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) هک شده است. در صفحه هک شده تصاویری از اشخاص مسلح که آرم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) را تداعی می کند به چشم می خورد. هک شدن صفحه فیسبوک رادی. فراد روز دوشنه به وقوع پیوسته است. با مراجعه به این صفحه با تعددی اشتراک کنندگات بالغ بر 90 هزار نفر روبه رو می شویم. تصویر سرکرده معروف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)، عبدالله اوجالان نیز در صفحه جای داده شده است. با تجه به مطلبی که سایت رادیو فردا منتشر ساخته است هدف این هک را "جلب افکار عمومی به وضعیت زندانیان کرد در ایران" معرفی شده است.
این هم یک نوع از اعمال ابلهانه این سازمان رادیکال و تروریست می باشد که جاهلیت مفرط خویش را با این اعمال که جزء موارد غیر قانونی محسوب می شود ابراز میدارد. ناگفته نماند سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) در ترکیه طی 30 سال گذشته حدود 30.000 انسان زا ترور و قتل عام کرده است که در این لیست 750 کودک نیز جای می گیرد.

دو گریلای دستگیر شده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به عدالت سپرده شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, فروردین ۲۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
دو گریلای دستگیر شده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به عدالت سپرده شدند
در تاریخ 2007 در منطقه شیرناک کشور ترکیه یکی از گریلاهای سازمان تروریستیهی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که مسبب کشته شده 7 سرباز و مجروح شدن 17 سرباز دیگر بودند به عدالت سپرده شدند. یکی از این میلیتانهای تروریست تابعیت ایران را دارد.
یکی از این تروریستها به نام سه رحات یوکسه ک به 8 بار حبس مدام العمر (حدود 398 سال) و تروریست دیگر که از کردهای ساکن ایران می باشد با نام بهروز شجاعی به مدت 31 سال و 6 ماه به حبس محکوم شده اند.
در تاریخ 26 دسامبر سال 2007 ژاندرامری شهر شیرناک کشور ترکیه طی عملیاتی که بر علیه گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) شروع کرده بود طی ردگیری این تروریستها و آتش دو طرفه 6 تن از گریلاهای پ.ک.ک به هلاکت رسیده و 2 تروریست نام برده دستگیر شده بودند. این گریلاها که با دستور پلیس ضد ترور کشور ترکیه اسلحه های خود را بر زمین گذاشتند نام یکی از این تروریستها بهروز شجاعی با کد رمز ریزگار از شهر خوی در استان آزربایجان غربی می باشد. گریلا بهروز شجاعی در ژوئن سال 2006 به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) رسیده و در کمپ زاپ آموزش ترور و تروریسم دیده است. تروریست دیگر تسلیم شده فردی به نام سه رحات یوکسه ک با کد رمز سردار می باشد. این تروریست در سال 1993 به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پەکەکە) پیوسته است. بعد از آ نبه عراق گریخته و در شهر ظاهو مستقر شده است. این تروریست به همراه 5 دوست خویش در سال 2006 به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) وارد شده و در کمپ موجود در کوههای قندیل تعلیم ترور و تروریسم را دیده است.
تروریست بهروز شجاعی که از که از کوردها ساکن ایران هست در شمال عراق به مدت طولانی در کمپهای تعلیم ترور و تروریسم شرکت فعال داشته است. این تروریست در سال 2006 برای انجام عملیات تروریستی به کشور ترکیه وارد شده بود.
طی اسناد موجود تروریستهای تسلیم و دستگیر شده در ترور و کشتن 7 سرباز و مجروح کردن 17 سرباز دیگر در شهرهای بینگول نقش اصلی را داشته اند.و در انگشت نگاریهای بدست آمده مشخص شده که این تروریستها در گذشته چندین بار اقدام به مین گذاری نموده اند.
تروریست بهروز شجاعی به علت ندانستن زبان ترکی ترکیه دادگاهش به همراه مترجم صورت گرفت.
منبع مترجم:
http://goo.gl/YMJQF

دیدار وزرای خارجه آزربایجان، ترکیه و ایران در شهر اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, فروردین ۲۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
اجلاس سه جانبه وزرای خارجه ترکیه و آزربایجان ، ایران شنبه در شهر اورمیه(Urmiye) برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری مهر، اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و آزربایجان روز شنبه هفته آینده در شهر اورمیه با حضور علی اکبر صالحی، احمد داود اوغلو و المار محمد یارف وزرای خارجه سه کشور برگزار می شود.
در حاشیه این اجلاس مرز همکاری های اقتصادی و تجاری بین ایران و ترکیه افتتاح خواهد شد.در این اجلاس درخصوص راه های گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین سه کشور تبادل نظر صورت می گیرد.
گفتنی است که یک منبع دیپلماتیک جمهوری آزربایجان نیز در گفتگو با خبرگزاری ترند برگزاری چنین دیداری را در آینده نزدیک در ایران تصدیق کرده است.
وزرای خارجه سه کشور آزربایجان ، ایران و ترکیه قبل از این در چارچوب نشست سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در استانبول دیدار کرده و در مورد مسائل مختلف مذاکراتی را انجام داده بودند . در این دیدار طرفین توافق کرده بودند که نشست بعدی سه جانبه وزرای خارجه در ایران برگزار شود.
منبع خبر:
http://www.oyrenci.com

تروریستی که در حال مین گذاری جاده بود به هلاکت رسید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, فروردین ۲۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
تروریستی که در حال مین گذاری جاده بود به هلاکت رسید
یکی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که در شهر ماردین کشور ترکیه در حال مین گذرای جاده بود  در اثر منفجر شدن مین به هلاکت رسید. این تروریستی در جاده یوکاری اوجاک در حال مین گذرای جاده بود که خوشبختانه به هلاکت رسید. عملیات نیروهای ضد ترور کشور ترکیه در منطقه ادامه دارد تا سرنخ های بدست آورند.
گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در اکثر جاده های کشور ترکیه مین گذاری انجام می دهند، که خوشبختانه این دفعه خود تروریستها به دام افتادند.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/6A4kU

قتل عام را سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک انجام داده است

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, فروردین ۲۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
قتل عام را سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک انجام داده است
در شهر حکاری کشور ترکیه طی حادثه ای انفجار بمبی که برای مینی بوسی اتفاق افتاد سبب کشته شدن  9 انسان و زخمی شدن 4 مجروح دیگر شد.
چند روز طی حادثه ای که در شهر حکاری کشور ترکیه اتفاق افتاد مینیبوس حامل شهروندان ترکیه ای ناخواسته از روی منطقه مین گذاری شده رد شد و سبب حادثه فوق گردید. مسبب مینهای کاشته شده در جاده سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) مشخص گردید.
طی تحقیقات انگش نگاری صورت گرفته اثر انگشت روی یکی از مینهای مربوط به فردی به نام ک.ی که عضوی ازگریلاهای  پ.ک.ک میباشد مشخص گردیده است. پلیس ضد ترور و امنیت کشور ترکیه برای شخص مذکور قرار تعقب و بازداشت صادر کرده است. طی تحقیقاتی که در محل مین گذاری شده صورت گرفت کیف مهماتی هرماه با دو عدد مین کشف شد باز هم طی تحقیقات انگشت نگاری رد انگشت چند تن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) که در بمب گذاری 16 سپتامبر سال 2010 دست داشته اند محرز گردید. یکی از تروریستهای شناسایی شده اهل شهر بیتلیس ترکیه می باشد. حدود 1 و نیم ماه پیش تروریستی که برای تعلیم به کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق رفته بود از طریق مرز سوریه و فرار از کمپهای سازمان پ.ک.ک و اضهار ندامت و پیشمانی تسلیم نیروهای امنیتی و پلیس ضد ترور کشور ترکیه شد اطلاعات مفیدی از این سازمان تروریستی افشاء ساخت.
منبع خبرمترجم:
 http://goo.gl/W6SzW

دقایقی پیش در شهر شیرناک ترکیه درگیریی با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک رخ داد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۱۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
دقایقی پیش در شهر شیرناک ترکیه درگیریی با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک رخ داد
دقایقی پیش طی درگیری دوطرفه نیروهای ضد ترور کشور ترکیه با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) مامورین نظامی موفق به دستگیری زنده 2 تروریستی از میلیتانهای پ.ک.ک شدند.
این درگیری در کوههای جودی داغ در منطقه شیرناک ترکیه بوقوع پیوسته است. طی این آتش دو طرفه با تروریستها متاسفانه یک سرباز کشور ترکیه آسیب نه چندان جدی دید. بعد از این درگیری دو طرفه عملیات ضد ترور در اطراف این منطقه برای به هلاکت رساندن میلیتانها حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) عملیات وسیعی شروع شد. اکثر تجحیزات نظامی با هلیکوپترها به منطقه سوق داده شد. سرباز زخمی شده ترکیه از سمت پا آسیب دیده است.
اخبار دریافتی اضافه خواهد شد.
منبع خبرمترجم:
http://goo.gl/bH79C   

ماحمود آلیناک با طرفداری از حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در برنامه تلویزیونی سبب به هم زدن برنامه شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۱۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
ماحمود آلیناک با طرفداری از حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در برنامه تلویزیونی سبب به هم زدن برنامه شد
حزب ب.د.پ یا به قولی حزب دست راست سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در مجلس ترکیه و د.ت.ک (کنگره دمکراتیک اجتماع) طی پروژه ای که با نام نااطاعتی شروع کرده اند موضوع بحث شبکه خبری هابر تورک (Haber Türk) کشور ترکیه بود. برنامه فوق که نگاه متقابل نام داشت با دعوت از سیاسیون، نویسندگان و روشنفکران کرد و تنی چند از نخبگان، سیاستمدران ترک ترکیه ای بحث های جالبی را فراهم ساخت. مسئول مرکز استراتژیک ترکیه سینان اوغان نیز در برنامه شرکت داشت، سینان اوغان یکی از استراتژیستهای کشور ترکیه می باشد.
بحث از نقطه ای شروع شد که سیاست مدار کورد ماحمود آلیناک موضوع امامها را پیش کشید و اینکه این جماعت منصوب به حزب حاکم ترکیه (حزب اقتدار فعلی- حزب اسلام گرا – آ.ک.پ) و جماعت گو له ن خواند. او گفت که حق نقد را تهدید می دانند. کردها به کجل بروند؟ آیا به سوی سازمان ملل بروند؟ یا به سوی مرزهای کشور ترکیه بروند؟ او با این گفته که امامها همانند پارتیزانها عمل می کنند سبب واکنش سینان اوغان شد.
در ادامه سیاست مدار کورد با سوالی این چنین گفت: اگر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یا پ.ک.ک نبود حقوق کوردها را به رسمیت می شناختید؟ سینان اوغان کارشناس ترک ترکیه ای در پاسخ گفت که: این گفته که اگر سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) نبود مسئله کردها حل نمی شد راستی که طرفداری و جانبداری از شدت، ترور و تروریسم می باشد. او گفت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) محفل گل و بلبل نیست.
سیاستمدار کرد سخنان سینان اوغان را عیب و عار خواند و سپس چندین جمله گفت که مجری برنامه با وساتط برنامه را جهت دهی کرد.
متاسفانه سیاستمدران ، روشنفکران، نویسندگان و ... کرد اغلب از ترور، شدت و تروریسم چه در خفا و چه آشکارا حمایت کرده اند. برای مثال کشتن چند مامور راهنمایی و رانندگی در شهر مریوان که توسط گروهک تروریستی پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان (پارتی ژیانی ئازادی کوردستان) صورت گرفت نمونه بارز شدت، ترور، خشونت و تروریسم سازمان یافته می باشد. مگر مامور راهنمایی و رانندگی چه گناهی مرتکب شده؟ یا آن سرباز وظیف های که چند ماه از خدمتش نمانده بود؟ افرادی که از ترور، شدت و خشونت دفاع می کنند بی شک نمی تواندن دایه دار دمکراسی، حقوق بشر و سخنان این چنین زیبایی باشند. آنکش که اعدام را محکوم می کند و سپس انسانی را میکشد حق این را ندارد از حقوق انسانی و دمکراسی و حقوق بشر سخن بگوید.    
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/4YTEW             

در شهر آنتاکیای ترکیه یک عضو حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) با هروئین دستگیر شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, فروردین ۱۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
در شهر آنتاکیای ترکیه یک عضو حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) با هروئین دستگیر شد
در شهر آنتاکیای کشور ترکیه یک تروریست عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با هروئینی که رد داخل ماشین لباسشوئی مخفی کرده بود دستگیر شد. مقدار هروئین کشف شده 517 گرم می باشد.
اخبار واصله از تجارت هروئین در شهر حاتای و حکاری ترکیه به دست اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) سبب شروع عملیات پلیس ضد ترور و پلیس مواد مخدر ترکیه شده و طی این عملیات که تعقیب و گریز طولانی را سبب شده است سرانجام پلیس ترکیه موفق به کشف و دستگیری مظنونین به ترور و حمل مواد مخدر میشوند.
شخص دستگیر شده به نام ج.آ می باشد که با استفاده از اسناد موجود در کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) تعلیم دیده است.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که بارها در همین وبلاگ اخبار اورمیه مقالات متعددی از منابع مختلف در مورد تجارت انوع مواد مخدر از هروئین گرفته تا کوکائین، تریاک و ... که توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) ترانزیت شده و می شود مقالاتی چند به رشته تحریر درآمده است. با توج هبه آامر ارائه شده از سوی پلیس بین الملل 70% هروئین و مواد مخدر اروپا از طریق احزاب تروریست و رادیکالی مثل پ.ک.ک، ه.پ.گ، پژاک و ... تامین میشود.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/mqwvV

در تشعیع جنازه 7 تروریست کشته شده خانواده ها تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) را لعنت کردند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, فروردین ۱۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
در تشعیع جنازه 7 تروریست کشته شده خانواده ها تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) را لعنت کردند
طی چند روز گذشته که در درگیری دو طرفه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شده بود امروز جنازه تروریستها در شهر حاتای ترکیه تشعیع شد خانواده های تروریستهای کشته شده بارها حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را لعنت کردند که چنین بلایی را سر کودکان آنها آورده است.
در این تشعیع جنازه یکی از نمایندگان کورد عضو حزب دست راست پ.ک.ک در مجلس ترکیه یعنی ب.د.پ (حزب آشتی و دمکراسی) به نام صه با حه ت تونجه لی شرکت داشت و شرکت این عضو حزب ناسیونالیست کردها سبب بعضی از شعارها بر لیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) و پروپاگاندای پ.ک.ک گشت.
جنازه تروریست زکی دوردو 29 ساله به شهر آدانای کشور ترکیه برای دفن منتقل شد، این ترورتیست در درگیری به هلاکت رسیده بود.
در حین برپاداشتن نمازه جنازه این تروریستها بارها تو بارها بین خانواده های کشته شدگان و حامیان ترور و تروریسم درگیری پیش آمد و خانواده ها سعی در نفرین و لعن حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) و حامیان ترور و تروریسمی سعی در پروپاگاندای سیاه داشتند. خانواده های کشته شدگان با شاعار ما شما را نمی خواهیم شما ارمغانی به جز ترور ، وحشت، کشت و کشتار و ... برای ما به ارمغان نیاوردید با این پروپاگاندای مقابله می کردند.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/cZUpm

سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) مسوئلیت حمله به شهر مریوان را بر عهده گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۱۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) مسوئلیت حمله به شهر مریوان را بر عهده گرفت
طی معلوماتی که سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Party of Free Life of Kurdistan) در سایت رسمی خود منتشر کرده است با عهده دار شده این عملیات تروریستی از سوی پژاک این عملیات را جوابی به اعدام شخصی به نام حسین خضری که سال چند ماه پیش به گفته مقامات جمهوری اسلامی به جرم همکاری با گروههای تروریستی همچون پژاک و ... و بمب گذرای به اعدام محکوم شده و حکم به اجرا در آمد.
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê - pjak) مدعی می باشد که در این عملیات تروریستی 9 تن از نیروهای نظامی کشته شده و عده ای نیز زخمی شده اند.
لازم به ذکر می باشد که حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک یک نیروی تروریسم سازمان یافته بوده و در رده بندی زیر مجموعه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک قرار دارد. تا کنون پژاک هزاران هزار ترور و قتل عام در منطقه غرب آزربایجان و دیگر نواحی داشته است و ارمغانی به جز ناامنی، ترور و وحشت ببار نیاورده است. با کمال تاسف روشنفکران و سیاسیون کرد از دست به اسلحه بردن گروههای رادیکال و تندرو کورد حمایت کامل دارند و نوعی مبارزه برای رسیدن به حق خویش می دانند در حالیکه شخصی که انسانی را می کشد چطور می تواند ادعای حقوق انسانی را به یدک بکشد.  متاسفانه تعدد ترورها و قتل عامهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک تسوط دولت ایران مشخص نمی شود ولی بی شک ارقام ترور و کشتار این سازمان تروریستی دهشتبار خواهد بود. همچنان که حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک (Kurdistan Workers' Party) در کشور ترکیه طی 30 سال گشذته 30.000 انسان را کشته که 750 کودک نیز جز قتل عامین این سازمان تروریستی می باشند.

دقایقی پیش بین میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و نیروهای امنیتی ترکیه آتش رد و بدل شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۱۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
دقایقی پیش بین میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و نیروهای امنیتی ترکیه آتش رد و بدل شد
در شهر تونجلی ترکیه بیبن نیروهای امنیتی کشور ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در کمین نیروهای پلیس ترکیه بودند آتش رد و بدل شد.
میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با استفاده از تاریکی هوا موفق به فرار شدند ولی در منطقه مذکور نیروهای امنیتی کشور ترکیه در حال تعقیب این تروریتسهای می باشند.
در شهر باتمان کشور ترکیه طی بازرسی مخفی گاههای میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (pkk) مقدار زیادی مهمات کشف شد. این مهمات طی دیروز در ساعت 10:00 کشف شده اند و مامورین امنیتی در حال ماموریت در منطقه می باشند.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/TePTX 

آیدین باران فرد شناخته شده سازمان تروریتسی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۱۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
آیدین باران فرد شناخته شده سازمان تروریتسی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید
طی عملیات هفته گذشته نیروهای ضد ترور کشور ترکیه که منجر به کشته و به هلاکت رسیدن 7 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حاتای شده بود بعد از تحقیقات بدست آمده امروز مشخص شد که یکی از اجساد تروریستهای کشته شده که شخصی به نام آیدین باران می باشد یکی از اعضای رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بوده است.
سرکرده تروریست آیدین باران در 21 سال خوش خدمتی به سازمان تروریستی پ.ک.ک در  87 عملیات تروریستی شرکت داشته است که این اعمال تروریستی منجربه کشته شدن 113 سرباز کشور ترکیه شده اند. 
روز پنجشنبه هفته گذشته 7 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (pkk) از طریق مرز سوریه وارد خاک کشور ترکیه شده بودند که در راه توسط مرزبانان کشور ترکیه شناسایی شده و طی آتش دو طرفه 7 تروریست به هلاکت رسیده بودند، متن کامل خبر فوق در وبلاگ اخبار شهر اورمیه ترجمه گردیده است.
تروریست آیدین باران با کد رمز مظلوم بارداکچی معروف بوده است. این ترورتیست 43 ساله می باشد.
طی بازرسی اجساد تروریستها چندین نقشه منطقه بدست آمده است اکثر این نقشه ها با استفاده از تکنولوژی گوگل ارث ترسیم شده اند.
چندین مورد از عملیات تروریستی که آیدین باران در آنها شرکت داشته است
تاریخ 29 می سال 2005: طی انفجار یک مین از راده دور در منشقه لیجه که سبب کشته شدن 2 افسر و دو غیر نظامی ترکیه شد.
تاریخ 14 اکتبر سال 2005: طی انفجار از راه دور ماشین نظامیان ترکیه که منجر به کشته شدن یک نظامی و مجروح شدن 5 نظامی دیگر شد.
تاریخ 15 اکتبر سال 2005: عملیات تروریستی در شهر دیاربکر ترکیه که منجر به کشته شدن 1 سرباز ترکیه شد.
تاریخ 8 آگوست 2006: طی انفجار مین از راه در منطقه زیارت ته چه ترکیه که منجربه مجروح شدن چندین نظامی شد.
تاریخ 27  جولای سال 2006: انفجار مین از راه دور که سبب کشته شدن 2 نظامی در منطقه بین گول ترکیه شد.
تاریخ 27 می سال 2007: بمب گذاری در منطقه لیجه که سبب کشته شدن 1 نظامی و مجروح شدن 3 نظامی دیگر شد.
موارد ترجمه شده توسط وبلاگ خبری اخبار اورمیه به صورت خلاصه وار می باشد و دوستانی که به زبان ترکی ترکیه مسلط باشند کل مقاله را می توانند از لین پایانی متن مطالعه کنند.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/Yd7Ww           

درگیری میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) با مامورین امنیت ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, فروردین ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
درگیری میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) با مامورین امنیت ترکیه
در منطقه عثمانیه در نزدیکی شهر حسن بیلی بین آتش دو طرفه با تروریستهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) و نیروهای امنیتی کشور ترکیه 3 پلیس ترکیه زخمی شدند. قابل ذکر هست که در این درگیری د وطرفه با تروریستها 7 تروریست نیز به هلاکت رسیده اند. تروریستهای حزب کارگران کردستان (pkk) در جاده ای که ماشین نیروهای نظامی در حرکت بود میم گذاری کرده و از راه دور منفجر کرده اند در همین حال شروع به آتش به سمت ماشین و نیروهای نظامی ترکیه کرده اند. که متاسفانه 3 نظامی کشور ترکیه مجروح شده اند. نظامیان مجروح به بیمارستان دولتی نزدیک محل ارجاع داده شده اند.
متاسفانه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 30 ساله گذشته 30.000 ترور و قتل عام داشته که 750 کودک نیز جز کارنامه ننگین این سازمان و حامیان ترور و تروریسم می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/k24Rg

میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) که قصد ورود به خاک ترکیه را داشتند به هلاکت رسیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۱۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
تروریستهایی که قصد ورود به ترکیه و اجرای عملیات تروریستی از مرز سوریه را داشتند به هلاکت رسیدند
هفت نفر تروریست که جزء میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) بودند و برای انجام عملیات تروریستی در خاک کشور ترکیه از طریق مرز سوریه قصد ورود به خاک کشور ترکیه را داشتند طی آتش دو طرفه با نیروهای ضد ترور کشور ترکیه به هلاکت رسیدند.
این درگیری دو طرف در مرز شهر حاتای ترکیه بوقوع پیوسته است. نیروهای ژاندارمری حوالی ساعت 03:00 در تپه مشرب با این گروه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برخورد کرده اند. نیروهای ژاندرامری بعد از پیغام ایستی که داده اند و تروریستهای شروع به آتش گشوده اند طی آتش دو طرفه 7 تروریست به هلاکت رسیده است. پلیس ضد ترور کشور ترکی هدر حال بازرسی منطقه می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vn6s7q
با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya