حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)، نگهبان روستا را دزدید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, خرداد ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
در توابع سیرت گروهی که برای جمع آوری قارچ دل به باغ و بوستان زده بودند و مشغول جمع آوری قارچ بودند در این وانفسا نگهبان روستا که فردی به نام حسن دایان می باشد توسط حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دزدیده شد. طبق اطلاعات پلیس ژاندرمری مشخص شده که جمع آور کنندگان قارچ با یک گروه از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (pkk) برخورد کرده اند و میلیتانهای پ.ک.ک با خواستن نگهبان روستا که همراه آنان بوده او را دزدیده اند.
حسن دایان فردی 37 ساله و در سال 1997 طی درگیری که با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته زخمی و ومجروح شده می باشد که بعد از ماجرای زخمی شدندش به عنوان نگهبان روستا انتخاب شده و حقوق بازنشستگی دریافت می کند.
نیروهای ژاندارمری در حال تقیق و تفحص منطقه مورد نظر می باشند
منبع خبر مترجم:
روزنامه بو گون ترکیه: 
http://tinyurl.com/3pjhjyq

حامیان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) می خواستند دانشجویان را زنده زنده به آتش بکشند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, خرداد ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) می خواستند دانشجویان را زنده زنده به آتش بکشند
در جیزره حامیان ترور و تروریسم با پرتاب مولوتوف کوکتل خانه دانشجویی را به آتش کشیدند و 3 دانشجو سوخت و مجروح شد
حامیان حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با پرتاب آتش و کوکتل مولوتوف می خواستند خانه دانشجویی را به آتش بکشند که به علت وجود دانشجو ها در محل متاسفانه  1 دانشجو سوختگی شدید و 2 دانشجوی دیگر دچار سوختگی خفیف شدند. مردم محل با خاموش کردن آتش شعله ور به نجات دانشجویان پرداخته و دانشجویان زخمی را به بیمارستان دولتی جیزره منتقل کردند. این گروه 50-60 نفره بعد از این ماجرا به خانه دانشجویی شخصی ایمام حاطیب رفته و با مولوتوف کوکتل و انواع فشنگ های هوایی آتش زا خانه دانشجویی نام برده را نیز به آتش کشیدند. صورت چندین دانشجو در حادثه فوق زخمی و یا سوخت و دست و پای 2 دانشجوی دیگر نیز زخمی شد.
حامیان حزب کارگران کردستان (pkk) با انداختن سنگ و سطل های زباله راه و جاده را بستند که پلیس ترکیه با آب فشار قوی سعی در پراکنده ساختن حامیان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کرد.
حدود 2 هفته قبل نیز یک گروه حامی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه به نمایشگاه صنایع دستی و خانگی خانمها حمله کرده و منطقه را به آشوب و آتش کشیده بودند. با توجه به مشاهدات دوربین های پلیس اکثر حامیان ترور و تروریسم شناسایی شده و پلیس ترکیه در حال پیگرد و جستجوی حامیان ترور و تروریسم می باشد
منبع خبر مترجم
روزنامه ملیت ترکیه
http://tinyurl.com/3s37fvv

همسر ایرانی ام عضو سابق حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) بود

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, خرداد ۰۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
همسر ایرانی ام عضو سابق حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) بود
در استانبول آشنا شدیم ، ازدواج کردیم صاحب یک کودک شدیم. همسرم دارای تابعیت ایران می باشد و بعد از سالها متوجه شدم که همسرم  یکی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) از شهر باتمان ترکیه بوده است.
سوسن جوان جوهینی نامی که تابعیت ایران را به یدک می کشد از شهر دیاربکر ترکیه برای انتخابات پیش روی کشور ترکیه نامزد شده بود مشخص شد که در سال 2000  در عضوت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) بوده و از کمپهای پ.ک.ک فرار کرده است و دارای تابعیت ترکیه ای از شهر باتمان با نام ه.ای می باشد. بعد از مشخص شدن عضویت و هویت نامبرده شخص مذکور خواستار برخورداری از قانون جزای ترکیه در مورد پشیمان شدگان و تسلیم شدگان از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شده است.
در سال 1998 در استانبول با یکی از فامیلهایش آشنا شدم می گفت با هدف ازدواج با اوتوبوس به وان رفتیم. رفتن و پیوستن به حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را فهماند. اعتراض کردیم ولی، به سبب اعتراض و فشار آنها مجبور شده و به کمپ های پ.ک.ک پیوستم. در زمانی که در عضویت حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بودم در هیچ عملیات تروریستی مسلحانه شرکت نداشتم (این مورد با تحقیق درست بودنش ثابت شد). در اضهاراتش سرنوشتش را چنین ابراز کرد:
در سال 1999 بعد از دستیگری سرکرده تروریست عبدالله اوجالان فردی به نام دکتر سلیمان با کد رمز ساعیت چوروک کایا گروهی مسلحانه با نام عملیات آزادی خواهانه گروهی را تشکیل داد که من هم عضو آن شدم. به کمپ واقع در قندیل وارد شدیم. در اینجا اخباری از دیدار چندین باره دکتر سلیمان با جلال طالبانی را شنیدم. متوجه شدیم که ما را به طالبانی خواهد فروخت. بعد از متوجه شدن از موضوع به همراه 3 نفر از کمپ فرار کرده و به شهر اورمیه رفتیم. در شهر اورمیه منزلی را اجاره کرده و یک سال زندگی مخفیانه یا داشتیم. شخصی که برای ما مواد غذایی می آورد آشنا شده و پاسپورتی با تابعیت ایرانی به نام سوسن نوجوان جوهینی تهیه کردم.
بعد از تهیه پاسپورت ایرانی به استابنول آمده و در یک کارگاه رسیندگی مشغول کار شدم. در آنجا با فردی به نام د.ک آشنا شده و ازدواج کردم. او من را اهل ایران میدانست. با خانواده ام در شهر باتمان به هیچ وجه دیدار و ارتباطی نداشتم. بعد از بوجود آمدن اولین فرزندم نکاه رسمی کرده و در سال 2003 با همان پاسپورت جعلی به ادامه زندگی پرداختم. به خاطر فرار از کمپ حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) تا کنون زا پاسپورت ایرانی بهره جسته ام.
بعد از متوجه شدن از قانون جزای ترکیه مبنی بر تسلیم شدن و اظهار ندامت از عضویت و یا منصوبیت به حزب کارگران کردستان (پەکەکە) بر آن شدم که خود را تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه کرده و هویت اصلی خویش را بازگو کنم.
نیروهای قضائی کشور ترکیه برای اثبات هویت حقیقی فرد مذکور بعد از تسلیم شدن و بازگویی داستانی که گذشت با تست دی ان ای احتمال 99.99 دادند که فرد مذکور ه.ی می باشد و تابعیت ترکیه ای از شهر باتمان را دارد.
منبع خبر مترجم:
روزنامه ملیت ترکیه
  http://tinyurl.com/42m8cfn

سه تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) نیز تسلیم شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, خرداد ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سه تروریست از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در سوریه مستقر بودند تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شدند. این 3 تروریست که کم سن و سال نیز می باشند از طریق منطقه ریحانلی و مرز جیلوه گوزو تسلیم مقامات امنیتی ترکیه شدند.
سه تروریستی تسلیم شده از اهالی شهر باتمان ترکیه می باشند، اقدامات اولیه را ژاندارمری منطقه انجام داده و خبر تسلیم شدن تروریستی ها را به خانواده هایشان بر عهده گرفت.
طبق مطابقت نامه آدانا که بین ترکیه و سوریه به امضا رسیده است تروریستهای حزب کارگران کوردستان (pkk) که خود را به مقامات امنیتی ترکیه تسلیم کنند با داشتن حق وکیل و قرار گیری در یک دادگاه و با توجه به ماده قانونی که برای بخشش تسلیم شدگان تروریست تنظیم شده است از این ماده واحده و مزایای آن برخوردار خواهند شد. از عهد قرار داد آدانا تا کنون 125 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از طریق مرز سوریه تسلیم مقامات امنیتی کشور ترکیه شده اند.
منبع خبر مترجم:
روزنامه بوگون ترکیه
http://tinyurl.com/4yg78zx

لیست سوءقصد های آتی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) کشف شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, خرداد ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
لیست سوءقصدهای آتی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بعد از اتمام اتش بس در 15 ژوئن طی عملیات ضد تروری که در شهر استانبول توسط پلیس امنیتی و ضد ترور ترکیه شکل گرفت کشف شد.
پلیس شهر استانبول تروریستی که از کوه قندیل (کمپ حزب کارگران کوردستان در عراق) به داخل شهر استانبول آمده بود را دستگیر کرد، طی این دستگیری و عملیات مشابه در شهر استانبول لیست سوءقصدهای آتی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) نیز کشف و ظبط شد. در لیست سوء قصد های اتی امره اوصلو و رئیس اداره امنیتی شهر دیاربکر ترکیه نیز جای گرفته است.
اطلاعات ارزشمندی نیز از اعترافات تروریست دستیگر شده در شهر استانبول نیز بدست امده است.
طی اخباری که در روزنامه آکشام ترکیه منتشر شده است نیروهای ضد ترور و امنیتی ترکیه پس از باخبر شدن از احتمال ورود یک تروریستی تعلیم دیده در کمپهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در قندیل عراق به شهر استانبول عمیلت وسیعی برای دستیگری این تروریست شکل داده اند که با تحت تعقیب قرار دادن 2 شخص مضنون موفق به دستگیری تروریستی مذکور شده اند. محمد .د و بایرام.گ که با پوشش جذب جوانان برای حمایت از حزب کردها،  ب.د.پ (BDP) که در مجلس ترکیه حضور دارد مشغول جذب نیرو برای اعزام به کمپهای پ.ک.ک بوده اند شناساسی شده و طی تعقیب های چند ماهه ارتباط این دو شخص با ر.ک که در ماه می از کمپ حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به شهر خواهد آمد مشخص شده و طی یک عملیات همزمان دو شخص مذکور به همراه تروریستی که از کمپ آمده دستگیر شده اند.
تروریست دستگیر شده در وهله اول با پلیس ترکیه درگیر شده ولی سپس با توجه به قانون عف برای اضهار ندامت کنندگان که قبلاً تروریست بوده وسعی در ادامه زندگی به صورت یک شهروند ترکیه را دارند بهره مند شوند ،تروریست مذکور نیز اظهار ندامت کرده و از بهره مند شدن از مزایای قانون فوق را خواستار شده است.
ادامه خبر به زبان ترکیه ترکیه را می توانید در لینک زیر مطالعه فرمایید:
http://tinyurl.com/3updb5v

نه تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در منطقه شیرناک تسلیم شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, خرداد ۰۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
نه تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در منطقه شیرناک تسلیم شدند
با توجه به اطلاعات منتشر شده در سایت نیروهای مسلح کشور ترکیه 9 تروریستی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که موفق به فرار از کمپهای موجود در عراق شده بودند در منطقه سیلوپی ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شدند. از دیگر سو طی عملیات جستجوی مین در اراضی شهر تونجلی نیروهای کشور ترکیه موفق به کشف مین کارگذاری شده در منطقه تونجلی کرده اند.
طی بازرسی دیگر در منطقه حکاری ترکیه نیروهای پلیس موفق به کشف چندین کوکتل مولوتوف که برای تجمعات آتی در نظر گرفته شده بود شده ند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3sroo57
یاد آوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به دلیل انتخابات پیش رویی که در کشور ترکیه طی 30 روز آتی صورت خواهد گرفت با انواع و اقسام راهها سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت در بین رای دهندگان کرد دارد.

تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلی کوپتر پلیس آتش گشودند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, خرداد ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلیکوپتر پلیس آتش گشودند
طی اخباری که مبنی بر وجود میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه تونجلی ترکیه منتشر شد هلیکوپترهای ژاندارمری ترکیه شروع به عملیات بازرسی اراضی از طریق هوا اقدام نمودند که ناگهان از طرف میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) به طرف هلیکوپتر ژاندارمری ترکیه آتش گشوده شد.
طی اخبار منتشر شده مشخص شد که تعدادی میلیتان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برای عملیات تروریستی بر علیه نیروهای ژاندارمری شهر تونجلی آماده می شده اند که این عملیات تروریستی خوشبختانه صورت نگرفت. به منطقه 2 هلیکوپتر کبری گسیل شده است. تروریستهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با سلاح های دور برد به هلیکوپتر پلیس آتش گشوده اند. برای به هلاکت رساندن تروریستهای عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4xxcrkn

درگیری حزب الله با حامیان حزب کارگران کوردستان: 1 کشته

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
درگیری حزب الله با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان: 1 کشته
در حوادث شهر یوکسک اووا یکی از اعضای محفل مستعضفعین کشته شد.
حامیان ترور و تروریسم به خاطر به هلاکت رسیدن چندین میلیتان کشته شده حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی روزهای گذشته در شهرهای شمدینلی- یوکسک اووا تجمع کرده و با بستن جاده ها و روشن کردن آتش شروع به حمله با مولوتوف کوکتل و سنگ به پلیس کردند. حدود 15-20 نفر از اعضای محفل مستضعفین که برای خاموش کردن این حوادث با چوب به سمت تمجع کنندگان آمدند سبب بروز درگیری بین حامیان ترور و تروریسم و اعضای حزب الله شد.
پلیس کشور ترکیه با آب پرفشار و گاز فلفل مداخله کرده تا گروه های تجمع کرده از هر دو طیف پراکنده شوند که افراد منتصب به هر دو گروه به کوچه ها اطراف محل فرار کردند. شخصی عبیدالله دورنا در همین تجمع که 30 ساله و پدر 4 فرزند می باشد به سبب نزاع و درگیری با حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) به شدت زخمی شده و با اینکه به بیمارستان منتقل شد ولی در بیمارستان جان باخت. علت مرگ این عضو حزب الله برخورد گلوله اسلحه تشخیص داده شده است و پلیس ترکیه در حال بررسی شواهد و قراین دخیل در کشته شدن این عضو حزب الله می باشد. به سبب احتمال درگیری بین اعضای حزب الله و حامیان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تعداد زیادی نیروی پلیس به مطنقه گسیل شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3fbdwrl

ضربه دیگری به پ.ک.ک : هجده عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی عملیاتی دستگیر شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه دیگری به پ.ک.ک : هجده عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی عملیاتی دستگیر شدند
طی عملیات هم زمان در دو منطقه پلیس و نیروهای امنتی کشور ترکیه موفق به دستگیری 18 تروریستی از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شدند.
پلیس امنیتی ملی آنکارا طی عملیاتی 7 تروریستی عضو حزب کارگران(Pkk) را طی عملیاتی ضد ترور دستگیر کرد. این عملیات ضد ترور از ساعات اولیه صبح امروز همزمان و در ساعت 8 صبح به چندین خانه از قبل تعیین شده که احتمال می رفت تروریستها در آنجا مخفی شده باشند عملیاتی شروع شد که خوشبختانه 7 تروریستی عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دستگیر شدند.
طی عملیات اکتشافی که از منزل تروریستهای دستگیر شده صورت گرفته است تعداد زیادی انواع سی دی که پ.ک.ک جهت ابزار پروپاگاندا استفاد می نمود کشف و ضبط شد.در سی دی های کشف شده سخنانی که باید در روز جهانی زنان، روز کارگر، عید نوروز و ... مطرح می شده است را می توان دید.
طی عملیاتی دیگری که در شهر حاتای ترکیه صورت گرفت پلیس امنیت ملی و ضد ترور کشور ترکیه موفق به دستگیری 11 تروریستی عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) شد. چندین نفر از دستیگر شدگان عضو شاخه داخل شهری پ.ک.ک یعنی ک.ج.ک (kck) میباشند و طی اطلاعات واصله به سرویس امنیتی ترکیه برای پروپاگاندای انتخاباتی و ایجاد رعب و وحشت آماده می شدند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/67358ja
طی دیروز نیز به احتمال زیاد میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ماشین محافظان رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه حمله مسلحانه ای را شکل داده اند، این حادثه تروریستی تا کنون از طرف حزب کارگران کردستان (پەکەکە) مورد رد یا قبول واقع نشده است ولی به احتمال زیاد طی چند روز آینده مانند بقیه حملات تروریستی این گروه رادیکال و پان کردیسم این عملیات را نیز بر عهده خواهد گرفت. در این حادثه تروریستی 1 محافظ رجب طیب اردوغان شهیدو یک پلیس دیگر زخمی شد. ماشین حامل این محافظان نیز به آتش کشیده شده است. این اقدامات حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به احتمال زیاد و یقین به خاطر ایجاد فضای رعب و وحشت در میان رای دهندگان انتخابات آتی در کشور ترکیه می باشد. متاسفانه روشنفکران، سیاسیون، و ... گروههای کورد همیشه از ترور،خشونت و ترویج رادیکالیسم حمایت کرده و می کنند، تعدد گروههای رادیکال و تروریستی مثل پژاک، پ.ک.ک، ه.پ.گ و ... دلیل بر این ادعا می باشند.          
 

حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به پاسگاهی در شهر تونجلی ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به پاسگاهی در شهر تونجلی ترکیه
بعد از به هلاکت رسیدن 7 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه تونجلی تروریستها برای انتقام گیری نقشه حمله به نیروهای امنیتی ژاندرمری شهر تونجلی برنامه ریزی کرده بودند که خوشبختانه با خبردار شدن نیروهای امنیتی جلوی حادثه تروریستی گرفته شد.
دیروز حوالی ساعت 03:00 گروهی متشکل از 10 تروریست موفق به ورود به منطقه حفاظت شده ژاندارمری منطقه تونجلی شده بودند. 2 نفر از نیروهای امنیتی ترکیه با شک کردن به تروریستهای مذکور بعد از اعلان شروع به آتش کرده اند و عملیات ضد ترور در منطقه شروع شده است.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) از دید کم شب برای نفوذ به منطقه حفاظت شده بهره جسته اند. از نوع و نحوه ورود میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به منطقه حفاظت شده به نظر می رسد که تروریست ها قصد داشته اند ضربه ای سخت به نیروهای ژاندارمری وارد کنند که خوشبختانه این حادثه تروریستی به خیر گذشت.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6yubeza      

طی 5 روز 8 میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده اند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی 5 روز 8 میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده اند
طی مبارزه کشور ترکیه با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتهای مختلف موفق به هلاکت رساندن 8 میلیتان حزب کارگران کردستان (pkk) شده اند. 12 میلیتان دیگر پ.ک.ک نیز زخمی و یا مجروح شده اند.
طی اطلاعاتی که در سایت اصلی نیروهای مصلح کشور ترکیه منتشر شده است طی 26-30 آپریل 8 میلیتان از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) به هلاکت رسیده اند. طی این اطلاعات از تسلیم شدن 4 تروریستی که از کمپ پ.ک.ک موفق به فرار شده اند سخن رانده شده است. طی درگیری که در تاریخ 26 آپریل با میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه شیرناک ترکیه به وقوع پیوسته است نیروهای امنیتی موفق به هلاکت رساندن 3 تروریست شده و در درگیریهای که به ترتیب در تاریخ های 27 آپریل و 30 آپریل در مناطق تونجلی ، حکاری، یوکسک اوا و ... شکل گرفته است 5 تروریست دیگر نیز به هلاکت رسیده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6drvszv
با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya