حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مهر ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان یا ک.ک.ک 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفت
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که چند روز پیش 9 معلم را در شهرهای الازیغی و دیاربکر ترکیه ربوده و به گروگان گرفته بودند طی دیروز نیز 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفتند.
در هفته ها و ماههای اخیر میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) بیشتر اهداف خود را از مردم عادی و غیر نظامی انتخاب می کنند. از حادثه بمب گذاری در شهر آنکارا که توسط زیر شاخه به شدت رادیکال پ.ک.ک به نام شاهین های آزاد کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت و یا نمونه کشتن مادر حامله بهمراه فرزندش که دیروز ترجمه خبر در وبلاگ اخبار شهر اورمیه منتشر شد. این نوع ترویج خشونت و رادیکالیسم نشان از هویت واقعی اشخاص و گروههای نژادپرست و فاشیست موجود در ورای این گروهها می باشد. تاکنون در هیچ نقطه از دنیا با کشتن کودک 8 ماهه در شکم مادر هیچ حق و حقوق به اصطلاح انسانی محقق نشده است. آن گروه و افرادی که قتل عام های اینچنینی را می کشند نمی توانند از حقوق بشر و حقوق انسانی سخنی بر زبان بیاورند.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی تاریخ های 23 الی 27 سپتامبر 9 معلم را ربوده و به گروگان گرفته بودند ، دیشب نیز طی عملیاتی تروریستی اقدام به گروگان گیری 3 معلم دیگر کرده اند. تعداد کل معلمین ربوده شده توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به عدد 12 رسیده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6ek9hy4

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 5 معلم را دزدیده و به گروگان گرفتند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مهر ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 5 معلم را دزدیده و به گروگان گرفتند
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر الازیغی 4  معلم و در شهر دیاربکر 1 معلم را دزیده و گروگان گرفتند. در همین روز یک نگهبان در شهر تونجلی نیز به گروگان گرفته شده است. میلیتانهای حزب کارگران کردستان 2 تانکر را به آتش کشیده و 5 ماشین را دزدیدند.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در ساعت 17:00 امروز در شهری در 15 کیلیومتری الازیغی با بستن راه سرویس مدرسه با تهدید به گشودن آتش تمامی مسافرین این سرویس را که معلمین خانم و آقا بودن دربودند. در این ماشین 4 خانم و 8 آقا موجود بوده اند. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان پس از طی مسافتی راننده و 4 خانم معلم را رها کرده و 4 معلم مرد را به همراه خود به سوی کوهها بردند. اسامی خانم معلمها به قرار زیر می باشد:
Özge Akman, Ayşe Harktı,  Hatice Oğuz ve Sevilay Yılmaz
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3hz9olb

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و کشتار غیرنظامیان

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مهر ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیشب طی عملیات تروریستی 1 زن حامله و دخترش را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی در شهر باتمان ترکیه روی داد. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به تیراندازی به سوی اکیپ پلیس و مردم عادی کردند که متاسفانه در این عملیات تروریستی مادر 2 فرزند که یکی 8 ماه در شکم مادر و دیگری دختری 6 ساله بود هر سه قتل عام شدند.
در این حادثه تروریستی مامورین پلیس ترکیه با آگاه شده از این حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش کردند که خوشبختانه 3 تروریست به هلاکت رسید. در این درگیری 3 مامور پلیس ترکیه نیز زخمی شده است.
آخرین اخبار حاکی از نجات کودک 6 ماهه می باشد. ولی مادر کودک و فرزند دختر 8 ساله ش کشته شده اند.
یکی از دوربین های مدار بسته موجود در این نقطه شهر فیلمی را از این حادثه به صورت اتفاقی ضبط کرده است که اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید می توانید فیلم مذکور را از لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/3m3cwwv
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3mprd2b
سازمان رادیکال و تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در کارنامه ننگین خود کشتارها و قتل عامهای بیشماری را به یدک می کشد که این خبر یکی از هزاران مورد می باشد. بیشتر کشتار غیرنظامیان که در چند وقت پیش صورت گرفته است از سوی یکی از گروههای زیر مجموعه پ.ک.ک به نام شاهین های آزاد کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) صورت گرفته است و این گروه به شدت رادیکال و تروریستی مسئولیت اکثر این کشتارها را بر عهده گرفته است. 

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 4 محافظ را دزیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, شهریور ۱۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 4 محافظ را دزیدند
در شهر شیرناک ترکیه و در منطقه بیت الشباب در ساعتهای شبانگاهی یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) اقدام به دزیدن و گروگانگیری 5 محافظ روستا کردند که یکی از محافظان موفق به فرار از دست میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک شده و این موضوع را به گوش نیروهای امنیتی ترکیه رساند.
این گروگانیگری در حوالی ساعت 22:00 بوقوع پیوسته است. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بعد از دزیدن و گروگانگیری محافطین روستا که جزء مردم عادی روستا می باشند به طرف کوه کاتو حرکت کرده اند.
ژاندارمری محل بعد از اطلاع از این گروگانگیری چندین محافظ بومی را روانه کوههای اطراف کرده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3n7ruyg
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) هر از چندگاهی با دزیدن و گروگانگبری اشخاص عادی سعی در به به فشار گذاشتن دولت ترکیه و ابراز وجود دارند

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 2 کشته، 7 زخمی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, شهریور ۱۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 2 کشته
یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) طی حمله تروریستی که به محل بازی پلیسها انجام داده اند 2 نفر پلیس را کشتند.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ساعت 22:00 شب در محله مونظور با شلیک کردن به طرف مامورین پلیس که در حال انجام مسبقه ورزشی بودند 2 نفر پلیس را کشتنه و 7 مامور پلیس را زخمی کرده اند.
زخمی های این عملیات تروریستی با آمبولانسها به نزدیک ترین بیمارستان موجود در محل انتقال داده شدند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3onmv2a
با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya