Ana Sayfa » , , , , , , , » سایت یوتیوب به زبان ترکی مجهز شد Yazısını okuyorsunuz.

سایت یوتیوب به زبان ترکی مجهز شد

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, مهر ۱۱, ۱۳۹۱ - 0 comments
سایت YouTube که میزبان 800 میلیون بازدید کننده می باشد ازاین پس به زبان ترکی نیز مجهز خواهد شد. بنا به آمار در هر ماه 4 میلیارد ساعت ویدئو به سایت یوتیوب آپلود می گردد. از این پس از آدرس ‘youtube.com.tr’ می توان سایت را به زبان ترکی مورد استفاده قرار داد.
یوتیوب که یک مدتی به علت بعضی از مسائل مابین دولت ترکیه و شرکت گوگل فیلتر شده بود اکنون محتوای سایت خود را به زبان ترکی مجهز ساخته است. آقای Matthew Glotzbach از مسئولین محصولات یوتیوب با مژده به استفاده کننده گان ترک یوتیوب خبر مجهز شدن این سایت اجتماعی به زبان ترکی را منتشر ساخت. از این پس استفاده کنندگان ترک خواهند توانست تمامی امکانات سایت را به زبان ترکی مورد استفاده قرار دهند. مدیر محصولات یوتیوب هدف از تجهیز سایت به زبان ترکی را گشودن راه ارتباطی با مردمان ترک زبان و گسترش ارتباطاط بیان کرده است.
به نظر مدیران ترکیه ای حوزه فن آوری اطلاعات نیز تجهیز یوتیوب به زبان ترکی سبب فعال شدن شرکت های مرتبط  در ترکیه و گسترش بازار فن آوری اصلاعات به انواع مختلف خواهد گشت، در دیگر سو به گسترش زبان ترکی در سطح اینترنت نیز کمک شایانی خواهد کرد. 
در کنار ترکی شدن سایت اشتراک ویدئوی اجتماعی یوتیوب با ویدئوهائی که مخالف قوانین دولت ترکیه باشند نیز دادگاه های ترکیه برخورد خواهند نمود، قبل از این شکایات دولت ترکیه به مراجع اروپائی شرکت گوگل ارسال می شد.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/95kywoa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya