Ana Sayfa » , , , , , , , , , » ویدئوی ساقط شدن هواپیمائی ترکیه بدست پدافند سوریه ای Yazısını okuyorsunuz.

ویدئوی ساقط شدن هواپیمائی ترکیه بدست پدافند سوریه ای

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, تیر ۰۳, ۱۳۹۱ - 0 comments
دیروز یک هواپیمائی جنگی نوع F-4 ترکیه به دست پدافند هوائی سوریه ساقط شد. لحظه ساقط شدن هواپیمای جنگی ترکیه از سوی دوربین غیرحرفه ای ثبت گردیده است که آن را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:
اردوغان پس از بازگشت از اجلاس G-20 به طور اظطراری دیداری با کابینه و فرمانده ارشد نیروهای نظامی ترکیه در مجمع نخست وزیری برگزار کرد پس از این جلسه اظطراری در بیانیه ای که در مورد ساقط شدن هواپیمای جنگی ترکیه به دست پدافند سوریه می باشد چنین بیان شده است:
با جمع آوری ادله و شواهدی که در دست می باشد هواپیمای جنگی نوع F-4 ترکیه از سوی پدافند هوائی سوریه مورد هدف واقع شده و ساقط شده است. هواپیمای جنگی ترکیه از پایگاه هوائی مالاتیا پرواز کرده و پس از دقایقی از رادار مجحو شده و ارتباط با پایگاه هوائی مذکور قطع شده است. پس از ارتباط و جستجوی منابع مسئول متوجه ساقط شدن هواپیما از سوی سوریه شده ایم. جستجو برای یافتن خلبان هواپیما همچنان ادامه دارد. ما دولت ترکیه پس از بازگو و روشن شدن تمامی زوایای این حادثه رفتار و سیاست لازم الجرای مورد نطر ملتمان را به اجرا خواهیم گذاشت و قدم های لازم الجرا را نیز برخواهیم داشت. 
بر اساس منابع رسمی بان کی مون نیز در حال بررسی ساقط شدن هواپیمای ترکیه ای در خاک های سوریه می باشد و ارتباط دیپلماتیک خود را با هر دو طرف به طور پیوسته ادامه می دهد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/6qvrcae
پس از اظهار نظر رسمی دولت ترکیه مسئولین نظامی سوریه ای نیز در رابطه با ساقط کردن هواپیمای ترکیه ای چنین بیان داشتند:
وزیر دفاع سوریه در بیانیه ای اعلام داشت. هواپیمای جنگی ترکیه به علت ورود به خاک های سوریه و نقض حریم هوائی سوریه مورد هدف واقع شده است. پس از ساقط شدن هواپیما از وجود هواپیمای ترکیه ای باخبر شدیم. هواپیمای ناشناسی مورد هدف نیروهای پدافند هوائی سوریه واقع شده و این به معنی اعلان جنگ نمی باشد. 
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/6q8s7tm
پس از سقوط هواپیمای جنگی ترکیه به دست پدافند هوائی سوریه پیام از سوی وزارت خارجه آمریکا نیز منتشر شد که به قرار زیر می باشد:
موضوع هنوز در ناتو مورد بررسی واقع نشده و ما اکنون در حال بررسی حادثه فوق و نتیجه بررسی ترکیه می باشیم. اگر ترکیه درخواست کمک در بررسی موضوع داشته باشد بدون شک در کنار ترکیه خواهیم بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/77gv3m8

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya