Ana Sayfa » , , , , , , , , , » نشست سه جانبه تورکیه، آمریکا و عراق علیه تروریسم کرد Yazısını okuyorsunuz.

نشست سه جانبه تورکیه، آمریکا و عراق علیه تروریسم کرد

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آذر ۲۹, ۱۳۸۸ - 0 comments










تی آر تی: نشست مبارزه با تروریسم کرد پ.ک.ک با حضور کشورهای عراق، تورکیه و ایالات متحده آمریکا در بغداد پایتخت عراق آغاز شد.
در این نشست که در منطقه امنیتی سبز بغداد برگزار می شود بشیر آتالای وزیر کشور، ژنرال اردال اوزتورک از ستاد کل ارتش، اغوز کاغان کوکسال فرمانده پلیس، مسئولان سازمان اطلاعات،آیدین سزگین مسئول امنیت خارجی وزارت امور خارجه، یونس دمیرار معاون امور عراق وزارت خارجه و مراد اوزچلیک سفیر کبیر در بغداد به نمایندگی از تورکیه در این نشست حاضر شدند.
شیروان الوائلی وزیر امنیت ملی عراق به همراه تعداد کثیری از مسئولان ارتش و اطلاعات به نمایندگی از بغداد در این اجلاس شرکت کرده اند و هیأتی از ارتش آمریکا و سفارت آن کشور، ایالات متحده را در این نشست سه گانه نمایندگی می کند.
در این اجلاس نتایج عملی اقدامات مکانیسم سه گانه که سال قبل برای مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک تشکیل شده بود بررسی و راهکارهای مورد نظر برای پاکسازی افراد از سازمان تروریستی به مورد بحث گذاشته می شود.
بعد از پایان این اجلاس، بشیر آتالای وزیر کشور تورکیه به همراه شیروان الوائلی وزیر امنیت ملی عراق به اربیل در شمال عراق خواهند رفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya