Ana Sayfa » , , , , , , , , » خبر فوری - حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک)- 13 شهید، 7 مجروح Yazısını okuyorsunuz.

خبر فوری - حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک)- 13 شهید، 7 مجروح

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, تیر ۲۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی درگیری مسلحانه ای که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه سیلوان دیاربکر صورت گرفت 13 سرباز ترکیه متاسفانه شهید و 7 مجروح که حال 2 تن از آنها وخیم گزارش شده است به بار آورد. این حادثه تروریستی به این ترتیب می باشد که نظامیان ترکیه بعد از شناسائی یک گروه ای میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Pkk) در اراضی جنگلی در موقع نزدیک شدن سربازان تروریستهای پ.ک.ک با انداخت بمب های آتش زا به درون جنگل سبب آتش گرفتن محوطه و محاصره سربازان شده اند.
بعد از این حمله ناجوانمردانه تروریستهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ارتش ترکیه در درگیری که با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) داشت موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست شده است.
7 نظامی ترکیه مجروح شده به بیمارستان منتقل شده اند ولی حال 2 تن از آنها وخیم می باشد.
این بزرگترین حمله تروریستی از طرف حزب کارگران کردستان(Kurdistan Workers' Party) می باشد که بعد از قرار به اصطلاح آتش بس اجرا شده است. و اولین باری می باشد که میلیتانهای پ.ک.ک در روز روشن حمله تروریستی را انجام می دهند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3dr8pzb 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya