Ana Sayfa » , , , , , , » سالروز سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو و حرکت غیر اخلاقی مدیای کرد Yazısını okuyorsunuz.

سالروز سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو و حرکت غیر اخلاقی مدیای کرد

Kategori: , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, تیر ۲۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
سالروز سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو و حرکت غیر اخلاقی مدیا کرد
برای مردم ترک نام  سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو یادآور خشونت ها، ترور و قتل عامهایی می باشد که در دوران ننگین آن بر مردم ترک غرب آزربایجان سابه افکنده بود. رادیکالیسم و تروریسم کورد در منطقه روز به روز بر شدت و خشونت خود می افزاید، روزی نیست که خبری از ترور، قتل عام، گروگان گیری حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در ترکیه، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) در مناطق غرب آزربایجان و ایران را در سایتها و مجلات برنخوریم. دمکراسی، حقوق بشر از جمله کلمات بازیچه این گروهای رادیکال و تروریست می باشد، با نگاهی به سخنان سرمداران ترور و تروریسم در هر دو سوی مرز که هر زاده شوم خشونت، رادیکالیسم و پان کردیسم افراطی می باشند به وضوح بازیچه شدن ترور، دمکراسی، خشونت، حقوق بشر را می بینیم. جایی که هر یک از این گروههای تروریست با انواع مکرها و نیرنگها انسان ها کشته و ترور می کنند در دیگر فریاد دمکراسی خواهی اینان و حقوقی بشریشان گوش فلک را کر میکند. در نظر اینان انسانها دو نوع اند یا کورد زاده می شوند و یا غیر کرد. هر بلائی که سر اینان می آید به باور اینها از کرد بودن اینان هست نه از ترور، خشونت، رادیکالیسم، زیاده خواهی، پان کوردیسم و ...
امروزه مدیا قدرتمند در دنیای پیرامون ما سخن اول را می زند. با مدیای قدرتمند بسیاری از صدایهای حق در گلو خفه می شوند. گروههای رادیکال و تروریست کوردی مثل حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) بیشترین درآمد خود را از راه تجارتهای غیر قانونی مثل تجارت انواع مواد مخدر، تجارت و قاچاق انسان، باج گیری، ترانزیت مواد مخدر، قاچاق کالا و ... تامین می شود. بارها در وبلاگ شهر اورمیه مقالات علمی مستندی در مورد اناوع تجارتهای این سازمانهای تروریست، رادیکال و خشونت طلب تحریر کرده ام. به طوری که می دانید بی از 70% مواد مخدر اروپا از طریق ترانزیت حزب کارگران کوردستان(PKK) و حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک(PJAK) منتقل می شود. باج گیریهای این گروهها در مناطق مرزی بر هیچ کسی پوشیده نیست. متاسفانه سیاست بازی تمیزی نیست، و در بسیاری از مواقع تروریسم بازیچه ای در دست دیگر کشورها و قدرتها می شود. علل زایش زاده شومی بمانند حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک(pjak) بر متخصصین موضوع ترور و تروریسم پوشیده نیست.
امروز در حین مطالعه اخبار سایت ناسیونالیسم فارسی مثل بالاترین به خبری در مورد سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو دبیر کل قبلی حزب دمکرات کردستان ایران(Democratic Party of Iranian Kurdistan) برخوردم، در این خبر که در سایت بالاترین در لینکهای روز داغ قرار گرفته با لجن پراکنی همیشه گروههای رادیکال و تروریست کرد برمی خوریم که چنین نقل کرده اند"مردم ارومیه در بامداد نوزدهمین سالگرد ترور شهید دکتر عبدالرحمان قاسملو اکثریت مغازه‌های این شهر را به حالت تعطیل درآوردند . در این اعتصاب گسترده آذری‌های ارومیه نیز برای ابراز همبستگی و همدردی با کردها اقدام به تعطیلی بازارها نمودند " درجه مضحک بودن خبر بر هیچ کسی پوشیده نیست، ولی نکته قابل تامل لینک دهی و داغ شدن چنین خبرهای گروههای تروریسم کرد در این سایت فارسی می باشد. دو روز پیش رسانه ضد ترک و ضد آزربایجان بی بی سی فارسی نقش سخنگوی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (پارتی ژیانی ئازادی کوردستان) را ایفا کرده و می گوید که زیر شاخه حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) نبوده و نیست و یا در هفته 1 بار خبری مبنی بر کشته شدن قاچاقچیان مواد مخدر و انسان(البته به قول بی بی سی کولبرها) را پخش می کند و ... همه این پازلهایی که سالها در ذهن مان نقش بسته چنین ختم می شود که انگار گروههای رادیکال و تروریست کورد در منطقه به عنوان بازیچه بر علیه ترکان و آزربایجان بهره برداری می شود.
اعمال اشخاص و گروههای رادیکال و تروریستی مثل عبدالرحمان قاسملو، پ.ک.ک، پژاک، کومله، حزب دمکرات کردستان ایران و .... بر کسی پوشیده نیست ولی اینان آنقدر سر در برف کرده اند که در دنیایی که به جز کرد و کردستان در آن جایی ندارند چیز دیگری در آن نمی گنجانند. با تبلیغ شهر اورمیه و غرب آزربایجان به عنوان شهر کردنشین اورمیه و غرب آزربایجان کردستان نمی شود ولی تخم کینه ای که در دل ملت ترک کاشته می شود بی شک زمان برداشتش دیر نخواهد بود. گرچه که به باور نویسنده مردم کرد را نباید با این گروههای رادیکال و تروریست یکسان پنداشت.
به باور بنده تروریسم کرد در منطقه به نقطه پایانی خود رسیده و دیری نخواهد گذشت که به مانند قاسملوها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
لینک خبر دروغ در بالاترین:
http://balatarin.com/permlink/2011/7/12/2615497

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya