Ana Sayfa » , , , , , , , , » سه تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) نیز تسلیم شدند Yazısını okuyorsunuz.

سه تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) نیز تسلیم شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, خرداد ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سه تروریست از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در سوریه مستقر بودند تسلیم نیروهای امنیتی کشور ترکیه شدند. این 3 تروریست که کم سن و سال نیز می باشند از طریق منطقه ریحانلی و مرز جیلوه گوزو تسلیم مقامات امنیتی ترکیه شدند.
سه تروریستی تسلیم شده از اهالی شهر باتمان ترکیه می باشند، اقدامات اولیه را ژاندارمری منطقه انجام داده و خبر تسلیم شدن تروریستی ها را به خانواده هایشان بر عهده گرفت.
طبق مطابقت نامه آدانا که بین ترکیه و سوریه به امضا رسیده است تروریستهای حزب کارگران کوردستان (pkk) که خود را به مقامات امنیتی ترکیه تسلیم کنند با داشتن حق وکیل و قرار گیری در یک دادگاه و با توجه به ماده قانونی که برای بخشش تسلیم شدگان تروریست تنظیم شده است از این ماده واحده و مزایای آن برخوردار خواهند شد. از عهد قرار داد آدانا تا کنون 125 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از طریق مرز سوریه تسلیم مقامات امنیتی کشور ترکیه شده اند.
منبع خبر مترجم:
روزنامه بوگون ترکیه
http://tinyurl.com/4yg78zx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya