Ana Sayfa » , , , , , , , , » لیست سوءقصد های آتی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) کشف شد Yazısını okuyorsunuz.

لیست سوءقصد های آتی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) کشف شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, خرداد ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
لیست سوءقصدهای آتی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بعد از اتمام اتش بس در 15 ژوئن طی عملیات ضد تروری که در شهر استانبول توسط پلیس امنیتی و ضد ترور ترکیه شکل گرفت کشف شد.
پلیس شهر استانبول تروریستی که از کوه قندیل (کمپ حزب کارگران کوردستان در عراق) به داخل شهر استانبول آمده بود را دستگیر کرد، طی این دستگیری و عملیات مشابه در شهر استانبول لیست سوءقصدهای آتی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) نیز کشف و ظبط شد. در لیست سوء قصد های اتی امره اوصلو و رئیس اداره امنیتی شهر دیاربکر ترکیه نیز جای گرفته است.
اطلاعات ارزشمندی نیز از اعترافات تروریست دستیگر شده در شهر استانبول نیز بدست امده است.
طی اخباری که در روزنامه آکشام ترکیه منتشر شده است نیروهای ضد ترور و امنیتی ترکیه پس از باخبر شدن از احتمال ورود یک تروریستی تعلیم دیده در کمپهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در قندیل عراق به شهر استانبول عمیلت وسیعی برای دستیگری این تروریست شکل داده اند که با تحت تعقیب قرار دادن 2 شخص مضنون موفق به دستگیری تروریستی مذکور شده اند. محمد .د و بایرام.گ که با پوشش جذب جوانان برای حمایت از حزب کردها،  ب.د.پ (BDP) که در مجلس ترکیه حضور دارد مشغول جذب نیرو برای اعزام به کمپهای پ.ک.ک بوده اند شناساسی شده و طی تعقیب های چند ماهه ارتباط این دو شخص با ر.ک که در ماه می از کمپ حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به شهر خواهد آمد مشخص شده و طی یک عملیات همزمان دو شخص مذکور به همراه تروریستی که از کمپ آمده دستگیر شده اند.
تروریست دستگیر شده در وهله اول با پلیس ترکیه درگیر شده ولی سپس با توجه به قانون عف برای اضهار ندامت کنندگان که قبلاً تروریست بوده وسعی در ادامه زندگی به صورت یک شهروند ترکیه را دارند بهره مند شوند ،تروریست مذکور نیز اظهار ندامت کرده و از بهره مند شدن از مزایای قانون فوق را خواستار شده است.
ادامه خبر به زبان ترکیه ترکیه را می توانید در لینک زیر مطالعه فرمایید:
http://tinyurl.com/3updb5v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya