Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » تیم والیبال پیکان تهران در شهر اورمیه پنچر شد Yazısını okuyorsunuz.

تیم والیبال پیکان تهران در شهر اورمیه پنچر شد

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, دی ۰۵, ۱۳۸۹ - 1comments
تیم پیکان با قبول شکست سه بر صفر، مغلوب قدرت نمایی والیبالیستهای تیم شهر اورمیه شد.
به گزارش خبرگزاری والیبال ایران، از سری رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور و طی دیداری معوقه از هفته اول، دو تیم والیبال شهر اورمیه و پیکان تهران در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر پرشور اورمیه ای به مصاف هم رفتند.
در این دیدار که با برتری مطلق تیم میزبان همراه بود، تیم والیبال شهر اورمیه توانست با استفاده از حمایت بی بدیل پنج هزار تماشاگر خود تیم پیکان، صاحب عنوان سومی رقابتهای جهانی والیبال را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ از پیش رو بردارد.
ست اول این مسابقه با حمایت پرشور هواداران شهر اورمیه ای و بازی زیبای بازیکنان این تیم آغاز شد و تیم پیکان که خستگی رقابتهای قاره ای را نیز بر بازی خویش بی تاثیر نمی دید نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ تن به شکست داد.
با شروع ست دوم والیبالیستهای اورمیه ای که به خودباوری رسیده بودند به همراه امواج سهمگین حمایت تماشاگران پرشمار خود نبض بازی را در دست گرفتند و در تمام لحظات ست از حریف پیش بودند. حامد رضایی سرعتی زن تیم والیبال اورمیه در این ست با گرفتن هفت امتیاز سرویس متوالی رکورد جدیدی در رقابتهای لیگ برتر والیبال از خود برجای گذشت.
ست سوم جایی بود که عملا پیکان پرآوازه در برابر سربازان پایتخت والیبال دستها را به علامت تسلیم بالا برد. بازی زیبای بازیکنان تیم اورمیه علی الخصوص آرش صادقیانی و رناتو داسیلوا در این ست و تشویقهای کر کننده ی هواداران اورمیه ای تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان پیکان زد تا این دیدار حساس با نتیجه تاریخی ۳ بر صفر به سود شهر اورمیه به پایان برسد.
پرویز پزشکی، آرش صادقیانی، بهرام فرید، حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، رناتو داسیلوا و عبدالرضا علیزاده ترکیب آغازین تیم اورمیه را در این دیدار تشکیل می دادند.
تیم والیبال شهر اورمیه به رهبری جهانگیر سیدعباسی از سه بازی گذشته خود در لیگ برتر والیبال کشور به دو پیروزی و یک باخت دست یافته است

۱ نظر:

peyman ghanizadeh گفت...

سلام / کانون هموفیلی استان آذربایجان غربی در آتش سوخت. به پیمان نامه سری بزنید تا از حال و روز کانون در این روز های سرد زمستانی باخبر شوید.
پیمان غنی زاده : www.ghanizadeh.blogfa.com

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya