Ana Sayfa » , , , , , , , , » خبر فوری - حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 2 شهید Yazısını okuyorsunuz.

خبر فوری - حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 2 شهید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, تیر ۱۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی حمله تروریستی که تسوط میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) در شهر یوکسک اووا از توابع منطقه حکاری به وقوع پیوست متاشفانه 2 نیروی کادر ارتش ترکیه شهید شد.
این حمله تروریستی در ساعت 07:00 صبح امروز به وقوع پیوسته است. نامهای اشخاص شهید شده عبارت اند از یحیی کاراکایا (26 ساله) و مورات اوْکوزان اوغلو (25 ساله).
بعد از این عملیات تروریستی آمبولانسه آژیرکنان به منطقه سرازیر شده و مجروحین حادثه تروریستی را به بیمارستان منتقل کردند که علی رغم این تلاش هر دو شهید شدند. نیروهای جستجوگر تروریستها در منطقه مستقر شدند و عملیات گسترده ای در مطنقه در حال شکل گیری می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6fmscge
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(Partiya Karkerên Kurdistan) چند ماهی می باشد که به اصطلاح خود در وضعیت آتش بس به سر می برد ولی همه تحلیلگران بی طرف بر این نکته تاکید دارند که بدون سلاح، ترور و تروریسم، شدت و ترویج خشونت گروها و سازمانهای رادیکال و ناسیونالیت افراطی کرد در ترکیه حربه ای دیگر در دست ندارند.  بنا به نظر شخصی بنده اگر سازمانهای رادیکال و تروریستی مثل حزب کارگران کردستان (PKK)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک(pjak) و دهها دسته و گروه رادیکال و تندرو کرد در منطقه نبود ائتنیک کورد در منطقه تا کنون اقداماتی مدنی در جهت رسیدن به حقوق شهروندی خود برداشته و به جایگاههایی نیز رسیده بود ولی ترویج شدت، تروریسم و خشونت بی شک راه را برای جنگهای منطقه هموار خواهد ساخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya