Ana Sayfa » , , , , , , , , » خبر فوری – درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) در منطقه سامسون Yazısını okuyorsunuz.

خبر فوری – درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) در منطقه سامسون

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, تیر ۲۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی درگیری دو طرفه که در منطقه سامسون(صامسون) شهر ترکیه با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) و نیروهای امنیتی ترکیه بوقوع پویسته است 1 تروریست زخیم شده و تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد.
این درگیری مسلحانه در روستای اوغورلو و در مناطق جنگلی بوقوع پیوسته است. نیروهای امنیتی ترکیه که در حال بازرسی منطقه بودند با دیدن 1 گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(pkk) دستور ایست داده و میلیتانهای پ.ک.ک شروع به آتش گشوده اند و لحاظتی آتش دو طرفه بین آنها رد و بدل شده است. به علت ناهموار بودن منطقه و اراضی جنگلی میلیتانهای حزب کارگران کردستان(Partiya Karkerên Kurdistan) موفق به فرار به جنگل شده اند.
طی عملیات گسترده ای که در منطقه صورت گرفت تروریستی به نام محمد جان با کد رمز حجر و از شهر دیاربکر ترکیه به صورت زخمی پیدا شد.
این تروریست به بیمارستان دولتی منتقل شده است. از وسایل همراه این تروریست اسلحه، مهمات و مقداری موارد دیگر بدست آمده است.
عملیات نیروهای کاماندوی ترکیه در منطقه ادامه دارد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6zwygwx   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya