Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اردیبهشت ۰۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر
در بین سالهای 1984-2010 طی عملیات پلیس ترکیه که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است موفق به کشف 4 تن هروئین و 22 تن تریاک و انواع مواد مخدر شده است.
چندی پیش وزیر دارائی ایالات متحده امریکا طی اقدامی حسابهای جمیل باییک، دوران کالکان، رمزی کارتال، صابیر اوکئی، آده م اوزون را به علت همکاری در ترانزیت بین المللی انواع مواد مخدر مصدود کرد.
طی گزارش مدیر مواد مخدر- تروریسم ترکیه که در سال 2010 منشتر شد موارد قابل توجهی از تجارت انواع مواد مخدر سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به چشم می خورد. طی این گزارش در بسیاری از موارد قاچاقچیان دستگیر شده مشخص شده است که ارتباطاتی به هر نوع با حزب کارگران کردستان / کنگرا گئل داشته اند. به طور خصوصی طی سالهای مذکور از دستگیر شدگان مواد مخدر بیشترین آمار مربوط به اعضای شناخته شده و بعضاً ناشناخته اما عضو پ.ک.ک می باشد. طی این گزارش از گروههای زیر با عناوین گروههای رادکال و تروریسم و قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر یاد شده است:
PKK/KONGRAGEL, DHKP/C, TKP-ML, DEVSOL ، ASALA
حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در تمامی جهات و ابزارها برای تجارت انواع مواد مخدر بهره می جوید و ردپای این سازمان رادیکال نیز دیده می شود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) در ترانزیت انواع مواد مخدر به اروپا (70% مواد مخدر اروپا از طریق ترانزیت پ.ک.ک تامین می شود- به آمار پلیس بین الملل و نوشته  ای که در وبلاگ اخبار اورمیه ترجمه شده است مراجعه کنید) ، حق عبور از طریق خاکهای جنوب غرب ترکیه، ارتباط با انواع مافیای تجارت جهانی مواد مخدر و ... نقش اصلی و عمده را بر عهده دارد.
از سال 1984 تا سال 2010 363 عملیات ترور و انواع کشف مواد مخدر صورت گرفته است که در این بین 4 تن و 253 کیلوگرم هروئین، 22 تن 830 کیلوگرم تریاک، 4 تن و 305 کیلوگرم مرفین، 8 کیلوگرم آفیون ، 710 کیلوگرم کوکائین، 337 هزار عدد انواع قرض مواد مخدر ، 26 هزار لیتر ماده اولیه سازنده مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شده است.
در سال 2010 طی عملیات همزمان در شهرهای استانبول، کوجالی، وان، حکاری ترکیه 142 کیلوگرم هروئین کشف شده است. طی این عملیات 10 شخص دستگیر شده اند. با بررسیها و جستجوهای به عمل آمده مشخص شده است که این افراد با همکاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از طریف افغانستان و سپس ایران و بعد از آن به خاک ترکیه وارد شد اند و با کامیونها و ماشینهای مختلف به شهر استانبول ترانزیت شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6jaxnpn
بارها در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه از انواع تجارت  مواد مخدر حزب کارگران کردستان / حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک مقالات متعددی را ترجمه و یا نگاشته ایم. تامین مخارج ترور و ترویسم بی شک همگی از راههای غیر قانونی این چنینی می باشد      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya