ایران و مبارزه با تروریسم کورد!

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, بهمن ۳۰, ۱۳۸۹ - 0 comments

ایران و مبارزه با تروریسم کورد!
نیروهای امنیتی ایران طی عملیاتی بر علیه گروههای تروریست حزب کارگران کردستان / حزب حیاط آزاد کوردستان موفق به دستگیر کردن 6 تروریست شده اند. 
نیروهای سپاه انقلاب اسلامی در منطقه کلارش طی درگیری که با تروریستهای حزب کارگران کردستان / حزب حیاط آزاد کوردستان داشته اند از به هلاکت رسیدن 3 تروریست خبر داده اند. اسامی و لقب های این تروریستها به چنین ترتیب می باشد:
محمد فاتح دمیر با لقب انگین، ایبراهیم اوزکایا با لقب کارکئر، امره ییلماز با لقب پیرو
طی هقته گذشته نیز بر طبق اخبار نیروی انتظامی ایران در عملیاتی که در روستاهای سقز و سینه! بر علیه تروریستهای حزب کارگران کردستان / حزب حیاط آزاد کوردستان به وقوع پیوسته بود از اعضای وابسته به این گروها که در شاخه تجارت بین المللی مواد مخدر فعالیت دارند شخصی به نام اسدالله رحیمی و 6 نفر دیر دستگیر شده اند.
طی این عملیات و بازرسی منازل این قاچاقچیان تروریست بیش از 250 کیلوگرم مواد مخدر و 500 هزار دلار، سلاح، مهمات، مواد منفجره و بسیاری از اسناد سازمان کشف شد. 
به گفته منابع جمهوری اسلامی طی ماه گذشته فردی به نام حسین خضری که در زندان شهر اورمیه به سر می برد و برای احکام همکاری با حزب کارگران کردستان / حزب حیاط آزاد کوردستان اعدام شد.
طی سال 2010 میلادی در ایران بیش از 9 تن از تروریستهای حزب کارگران کردستان / حزب حیاط آزاد کوردستان اعدام شده اند و 21 نفر در صف اعدام قرار گرفته اند. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/4rwhkaa 
حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party - Partiya Karkerên Kurdistan) طی 30 سال گذشته در ترکیه بی از 30.000 انسان را ترور و قتل عام کرده است که بیش از 750 نفر از این لیست کودکان می باشند. متاسفانه آمار قتل عامها و ترورهای حزب حیاط آزاد کردستان (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) در آذربایجان غربی در دست نیست ولی مطمئناً آمار دهشتناکی خواهد بود.  
در مطالب گذشته وبلاگ اخبار اورمیه به دفعات از نقش این سازمانهای تروریست در تجارت بین المللی مواد مخدر اخبار و مقالات متعددی را به اشتراک گذاشته ام. یادآور می شوم که بنا به آمار پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدر اروپا از ریر دست همین گروهها تبادل می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya