Ana Sayfa » , , , , , , , , » موضع باشگاه تراكتورسازي درباره اتفاقات بازي با استيل‌آذين Yazısını okuyorsunuz.

موضع باشگاه تراكتورسازي درباره اتفاقات بازي با استيل‌آذين

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, مهر ۲۶, ۱۳۸۸ - 0 comments



















باشگاه تراكتورسازي از علي كريمي به عنوان بازيكني كه از نظر اخلاقي در تيم‌هاي مختلف با مشكل مواجه شده ياد كرد. مهدي فاطمي، مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي درباره قضاوت داوران در هفته هاي اخير براي تراكتورسازي اظهار داشت: يك تيم يك هفته زحمت مي كشد و هواداران نيز به اميد پيروزي تيم خود به ورزشگاه مي آيند اما داوران به راحتي اين زحمات را به باد مي دهند.

وي افزود: از كميته داوران مي خواهيم ديگر داوران را محروم نكنند. چون ديگر اين اعتراض ها هيچ فايده اي ندارد. براي مشخص شدن حق تراكتورسازي حتي نيازي به برنامه 90 نيست. به اين نتيجه رسيده‌ايم كه شايد دست هايي پشت پرده باشد.
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي ادامه داد: يك پنالتي براي پیروزی گرفته نشده و همه عالم و آدم را به هم ريخته است. اگر يك دهم مشكلات داوري بازي هاي تراكتورسازي را تيم هاي پیروزی و استقلال داشتند تاكنون مسعود عنايت را بركنار كرده بودند.
فاطمي در ادامه در مورد علي كريمي و مسائل به وجود آمده در بازي روز گذشته مقابل استيل آذين گفت: تا زماني كه كعبي از بازي اخراج نشده بود هواداران تيم تراكتورسازي شعاري نمي دادند اما علي كريمي سر اين جريان بد اخلاقي كرد و هواداران ما هم شعار " كريمي يادت باشه دايي سرورته " را سر دادند. سپس كريمي بود كه هواداران را تحريك كرد.
وي تاكيد كرد: كريمي بازيكن خوبي است اما ارزش هاي اخلاقي او به اندازه ارزش هاي فني او خوب نيست. او به هر تيمي رفته به دليل اخلاقش مشكل ساز شده است و در آينده هم در همين تيم استيل آذين به مشكل خواهد خورد.
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي درباره تغيير ساعت بازي خاطرنشان كرد: در برنامه ابتدايي به ما اطلاع دادند كه ساعت بازي 16:50 است اما بعد تغيير پيدا كرد. اين تغيير زمان يا به خواست فدراسيون بوده يا باشگاه استيل آذين. نام ورزشگاه را هم كه در كمتر از 24 ساعت از بازي متوجه شديم. به نظر مي آيد چنين تصميم گيري براي سرگرداني هواداران تراكتورسازي در بين شرق و غرب و تهران بوده است. با همه اين بي برنامگي 10 هزار هوادار به ورزشگاه تختي آمدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya