Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان جنازه تروریست کشته شده را به خانواده اش فروخت! Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان جنازه تروریست کشته شده را به خانواده اش فروخت!

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان جنازه تروریست کشته شده را به خانواده اش فروخت!
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بعد از کشتن و تصفیه حشاب شخصی با یک تروریست جنازه تروریست مذکور را به خانواده اش فروخت.
تررویست مظلوم .آ با کد رمز تایلان که در کمپ موجود در شمال عراق در منطقه هینره به سبب تصفیه حساب درون سازمانی توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)کشته شده بود پ.ک.ک در جواب اینکه خانواده تروریست مذکور جنازه اش را طلب کرده بود در عوض تحویل جنازه پول خواست.
 خانواده تروریست کشته شده برای دریافت جنازه یک هفته در منطقه دوهوک صبرکرده و هزاران دلار جهت پس گیری جنازه خویش صرف کردند، بع داز یک هفته جنازه در نزدیکی روستایی تسوط کشاورزان منطقه پیدا شد. جنازه تروریست کشته شده به صورت زمینی به ترکیه آورده شده و پس از بازرسی و معاینه در شهر دیاربکر ترکیه به شهر مالاتیا ترکیه فرستاده شد. با توجه به تست دی ان ای گرفته شده ارتباط تروریست مذکور با خانواده به تثبیت رسید.
در معاینه پزشک قانونی مشخص شد که تروریست مذکور بعد از اعدام شدن به آتش کشیده شده است. به احتمال زیاد جسد روزهای متمادی در منطقه ای رها شده بود، چون بسیرای از نقاط بدن جسد پوسیده است.
پسرتان خودش را به آتش کشید
تروریست مذکور در سال 2008 از دانشگاه فرار کرده و به حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) پویسته بود. خبر مرگ تروریست مذکور از شبکه روژ تی وی (Roj TV) نیز پخش شد و در آنجا نیز از علت مرگ خود سوزی نام برده شده است. 
این بار اولی نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) اقدام به تصفیه حساب شخصی با گریلاها و اعضای خود میکند و بی شک آخرین بار نیز نخواهد بود.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/jGRPb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya