Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , » ادامه سیاست کثیف گروههای رادیکال و تروریست کورد در رابطه با شهر اورمیه و آذربایجان غربی Yazısını okuyorsunuz.

ادامه سیاست کثیف گروههای رادیکال و تروریست کورد در رابطه با شهر اورمیه و آذربایجان غربی

Kategori: , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, دی ۲۸, ۱۳۸۹ - 0 comments
متاسفانه همانطور که شاید بدانید گروههای رادیکال و تروریست کورد در منطقه (پ.ک.ک، پژاک، ه.پ.گ، شاهین های کردستان و ...) چند سالی هست که ادعای ارضی نداشته و بازی کثیفی که به دور از انسانیت و حرکتهای آزادی خواهانه می باشد شروع کرده اند و آن هم ادعای اراضی نسبت به غرب آزربایجان و الخصوص شهر اورمیه می باشد. بارها و بارها بنده و دوستان از اعمال کثیف این گروههای رادیکال و تروریست کورد پرده برداشته ایم. چه از ثبت تمام دامینهای شهر اورمیه، ماجرای گوگل ارث، برنامه های تلویزیونهای رادیکال کورد، گروههای فان پیج در فیسبوک، انواع سایتهای و بلاگها، و ... در پروژه جدید و کثیف کلید خرده توسط این گروههای تروریست و رادیکال کورد سعی می شود از بازی های سیاسی عوام فریبانه و استفاده از فضای سیاسی موجود که به شدت احساساتی و به دور منطق می باشد بهره جسته و نیات پلید خود را علمی سازد.
حمایت از زندانیان سیاسی کاری بس برزگ، انسانی، مدنی و ... می باشد ولی استفاده ابزاری از شخصی به نام حسین خضری که به گفته منابع داخل کشور و نظام  تروریست بوده(صحت و یا سهو بودن این قضیه اصلاً موضوع بحث نیست. اشخاص مورد صلاحیت بهتر می توانند در این چنین مواردی نظر دهند) و چند روز پیش اعدام شده است. گروههای رادیکال و تروریست کورد که ویدئوهای این شخص را در سایت اشتراک گذاری و سوسیال یوتیوب آپلود کرده اند متاسفانه با تکرار مواردی همچون این که شهر اورمیه کردستان هست (استفاده از تگ و نام اورمیه به همراه کردستان و کورد)و ... که نشان از استفاده ابزاری و نیات پلید این گروه رادیکال کورد می باشد حکایت دارد.
حال چندین مورد از گروهها حقوق بشری فارسی(کمپین زندانیان و ...) در سایت فیسبوک و دیگر سایتها با انتشار این ویدئو خواسته یا ناخواسته به ترویج و حمایت از رادیکالیسم و تروریسم کورد یاری رسانده اند.
بنده به شدت چنین مواردی را محکوم می کنم  و باید گروههای حقوق بشر فارس و دیگر ائتنیک ها جوابگو باشند که چرا خواسته یا ناخواسته دست به چنین بازی کثیفی زده اند؟
فعالین حقوق بشر ترک و دیگر سیاسیون ترک باید نسبت به چنین مواردی که به دور از روابط سیاسی و با نیات پلید می باشد عکس العمل شدید و به موقع نشان دهند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya