Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , » لجن پراکنی دوباره مدیای کرد در مورد آزربایجان غربی و شهر اورمیه Yazısını okuyorsunuz.

لجن پراکنی دوباره مدیای کرد در مورد آزربایجان غربی و شهر اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آذر ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
لجن پراکنی دوباره مدیای کرد در مورد آزربایجان غربی و شهر اورمیه
ناسیونالیسم کرد یکی از عقب مانده ترین و نژادپرست ترین نوع ناسیونالیسم ها در جهان امروزی می باشد، به حدی که در مخیره این نوع اشخاص انسان ها یا کرد اند و یا غیر کرد. اینان در عهد و دوره ای زندگی می کنند که در فکر خرید چند سایت و ایجاد چند وبلاگ به قصد کردستانیزه کردن منطقه می باشند، سرانجام این نوع افکر متحجر آمیز و نژادپرستانه کردی به کجا می انجامد زمان ثابت خواهد کرد. در تازه ترین لجن پراکنی مدیای کورد در مورد شهرهای ترک نشین و اورمیه خبری با عنوان "تعطیلی هفته بازارهای استان آذربایجان غربی" در بسیاری از سایتهای کرد منتشر و تکرار شده است، چندین سایت سلطنت طلب و نژادپرست فارس نیز به مانند بیشینه تاریخی از کوردها به عنوان کارت بازی بر علیه ملت ترک استفاده ابزاری برده و در عرض چند دقیقه اقدام به بازنشر این خبر و منبع قرار دادن اینچنین سایتهای کردی کرده اند. 
خبری که در مدیای رادیکال کرد منتشر شده است به قرار زیر می باشد:
بنا به خبرهای ارسالی از شهر اورمیه، نهادهای دولتی و استانی در آزربایجان غربی طی صدور دستورالعملی تمامی هفته بازارهای شهرهای استان را به دلیل شیوع بیماری تعطیل نموده و تاکنون از سوی هیچ دستگاه رسمی نوع و چگونگی شیوع این بیماری به مردم و بازاریان ابلاغ نگردیده است. هفته بازارها در شهرهای استان آزربایجان غربی تاریخچه‌ی کُهن داشته و در یکی از روزهای هفته در یکی از این شهرها دایر و در آن مایحتاج روزانه‌ی مردم داد و ستد شده و موجب تأمین نیازهای مادی بخشی از شهروندان و ایجاد فرصت های شغلی برای افراد جویای کار می‌شُد. یکی از هفته بازارهای استان آزربایجان غربی، "هفته بازار بکشتاش" در شهرستان قوشاچای (میاندوآب) بوده که روز پنج شنبه در روستای "بکتاش" برگزار می‌گردد. 
باتوجه به منابع دولتی و آزادی که برای جستجو و پیگیری اخبار موجود می باشد به راحتی می توان درغ بودن این خبر را تائید کرد، نه در اورمیه، آزربایجان غربی و نه در شهر قوشاچای تاکنون خبری در این مورد منتشر نشده است، البته این اولین باری نیست که مدیای کورد در مورد شهرهای ترک نشین اقدام به لجن پراکنی و کاشت تخم کینه و نفرت دست می یازد و به نظر آخرین بار نیز نخواهد بود. به باور راقم این سطور این نوع لجن پراکنی و گسترش افکار نژادپرستانه کوردی بیشترین آسیب را به مردم نرمال کرد خواهد زد.

تکرار خبر را در مدیای سلطنت طلبها می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:
http://www.iranpressnews.com/source/112823.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya