Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , » گزارشی از مشکلات و کمبودهای پیست اسکی خوشاکوی اورمیه Yazısını okuyorsunuz.

گزارشی از مشکلات و کمبودهای پیست اسکی خوشاکوی اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آذر ۲۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
پیست اسكی خوشاكو از مکانهای تفریحی – ورزشی آزربایجان غربی و شهر اورمیه می باشد كه در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری استان نقش بسزایی دارد ولی متاسفانه بپیست خوشاکو هنوز هم با گذشت چندین سال دارای نوقص و مشکلات فراوانی در زمینه سرویس دهی می باشد.
بنا به مشاهدات و گزارشات سایت Urmiye News از منطقه هنوز راه روستائی پیست اسکی خوشاکو تا نزدیکی روستا آسفالت نشده است و وسایل نقلیه در هنگام عبور و مرور و به هنگام بارندگی دچار مشلاکت عدیده ای می شوند.  
با بارندگی های هفته های اخیری که در آزربایجان غربی و شهر اورمیه صورت گرفته است بدون تردید اسكی بازان آزربایجان و دیگر استان های همجوار برای اسكی وارد آزربایجان غربی و اورمیه خواهند شد و این در حالیست كه هنوز پیست اسکی خواشکو برای فصل زمستان آماده نیست.
پیست اسکی خوشاکو از نظر امکانات و تجهیزات نیز در موقعیت خوبی قرار ندارد.
خوشاکو، روستایی است از توابع بخش سیلوانه و واقع در شهراومیه استان آزربایجان غربی. این روستا در دهستان دشت قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴۷۶ نفر (۷۸ خانوار) بوده است. 
پیست اسکی خوشاکو در ۳۰ کیلومتری غرب شهر اورمیه در منطقه راژان قرار دارد، این منطقه بدلیل برخورداری از کوههایی با شیب مناسب و تجهیزات مرتبط موقعیت ویژه‌ای جهت فعالیتهای ورزش اسکی دارد. همچنین به دلیل وجود پوشش گیاهی مناسب قابلیت ایجاد پیست اسکی روی چمن برای فصول گرم سال نیز مورد انتظار می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya