Ana Sayfa » , , , , , , , , » ضربه دیگری بر حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار در شهر کاستامون Yazısını okuyorsunuz.

ضربه دیگری بر حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار در شهر کاستامون

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, خرداد ۱۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی چندین روز گذشته که دیدار رجب طیب اردوغان از شهر کاستامون ادامه داشت در راه به یکی از محافظان اردوغان حمله تروریستی شد که متاسفانه 1 محافظ کشته و چندین نفر زخمی شدند، طی عملیات بی وقفه پلیس ضد ترور و امنیتی ترکیه برای به دام انداختن میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) امروز طی درگیری و آتش دو طرفه یکی از این میلیتانهای توسط مامورین ترکیه به هلاکت رسید. طی بازرسی از تروریست به هلاکت رسیده 700 گرم ماده سی-4، 1 عدد بمب دست ساز، و 2 عدد سلاح دور برد بدست آمده است.
طی عملیات دیگری که در تاریخ 28 می در شهر کاستامون صورت گرفته است، پلیس امنیتی ملی ترکیه با رهگیری عاملان احتمالی دست داشتن در عملیات تروریستی مذکور موفق به دست یابی به اطلاعاتی می شود. طی عملیاتی 1 عدد ام-16، 30 عدد مرمی، 700 گرم سی-4، 1 عدد مین دست ساز، 2 عدد بی سیم، 1 عدد دوربین دید در شب، 3 عدد کیف چریکی، و ... بدست آمده است.
طی عملیات تروریستی  که در تاریخ 4 می در منطقه کوههای نزدیک الگاز صورت گرفت 1 مامور پلیس شهید شد. مامور مربوطه فردی 34 ساله و پدر 1 فرزند بود.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3bgsupt
با نزدیک تر شدن به انتخابات ترکیه حزب کارگران کردستان (pkk) به پروپاگاندای خود افزوده است و روزی نیست که خبری از حادثه تروریستی را در مطبوعات – تلوزیون ترکیه نبینیم و نخوانیم.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیت که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی نزدیک به 30 ساله گذشته در ترکیه بیش از 30.000 ترور و قتل عام نظامی – غیر نظامی داشته که بر اساس آمار رسمی و قابل دسترس 750 کودک بی گناه نیز جز ترورهای این گروه رادیکال و تروریست می باشند. شاخه داخل ایران این گروه پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان (PJAK) می باشد که همانند پ.ک.ک بر پایه ترور و به اساس مبارزه مسلحانه شکل گرفته است. چندی پیش نیز در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه خبری در رابطه با ترور دو سرباز راهنمایی رانندگی شهر مریوان نیز منتشر کردم که پژاک مسولیئت این ترور را نیز بر عهده گرفت. کشتن دو سرباز راهنمایی و رانندگی در نوع خود نوع شق القمر می باشد که توسط این گروه تروریستی و رادیکال نیز با آب و تاب مخابره شده و می شود. متاسفانه دول بزرگ دنیا از چنین گروههای تروریستی بر علیه دیگر کشورها بهره می جویند. در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا، آمریکا و ... حزب کارگران کردستان(Kurdistan Workers' Party) ، حزب حیات آزاد کردستان (Party of Free Life of Kurdistan) جز گروههای تروریستی میباشند و اسناد موجود نشان از همکاری و جهت دهی این گروهای بر علیه کشورهای منطقه می باشد. چندین کمپ پ.ک.ک در یونان، بلژیک، دانمارک، فرانسه و ... می باشد.    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya