Ana Sayfa » , , , , , , , , » عملیات ضد ترور در آنکارا، 7 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد Yazısını okuyorsunuz.

عملیات ضد ترور در آنکارا، 7 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, خرداد ۱۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی عملیات ضد تروریی که بر علیه اعضا و منصوبین سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Pkk) در شهر آنکارای کشور ترکیه به وقوع پیوست 7 مظنون به عضویت در حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) دستگیر شدند.
اعضا و منصوبین پ.ک.ک که در شهر آنکارا با برگزاری میتینگهای مخفیانه سعی در جذب جوانان کرد به عضویت در حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشتند، با خبردارشدن شعبه ضد ترور و امنیتی ملی شهر آنکارا طی عملیایتی هم زمان به چندین خانه این اشخاص عملیاتی صورت گرفت که خوشبختانه بعد از اتمام عملیات 6 عضو و یا منصوبین حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) دستیگر شده و برای ادامه بازپرسی بعد از تست امتحان روانی و جسمی به اداره امنیت مل یشهر آنکارا سوق داده شدند.
طی بارزسی خانه ها مقدار زیادی انواع سی دی که جهت ترویج پروپاگاندای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به کار برده می شده کشف و ضبط شد. بازداشت شدگان در تجمعات نوروز، روز جهانی کارگر و ... شرکت داشته و صدماتی با بانکها، معابر عمومی و دولتی، شرکتهای با پرچم ترکیه ای و ... وارد ساخته بودند.
منبع خبر مترجم:  
http://tinyurl.com/3tf9epf

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya