Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) مسوئلیت حمله به شهر مریوان را بر عهده گرفت Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) مسوئلیت حمله به شهر مریوان را بر عهده گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۱۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) مسوئلیت حمله به شهر مریوان را بر عهده گرفت
طی معلوماتی که سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Party of Free Life of Kurdistan) در سایت رسمی خود منتشر کرده است با عهده دار شده این عملیات تروریستی از سوی پژاک این عملیات را جوابی به اعدام شخصی به نام حسین خضری که سال چند ماه پیش به گفته مقامات جمهوری اسلامی به جرم همکاری با گروههای تروریستی همچون پژاک و ... و بمب گذرای به اعدام محکوم شده و حکم به اجرا در آمد.
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê - pjak) مدعی می باشد که در این عملیات تروریستی 9 تن از نیروهای نظامی کشته شده و عده ای نیز زخمی شده اند.
لازم به ذکر می باشد که حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک یک نیروی تروریسم سازمان یافته بوده و در رده بندی زیر مجموعه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک قرار دارد. تا کنون پژاک هزاران هزار ترور و قتل عام در منطقه غرب آزربایجان و دیگر نواحی داشته است و ارمغانی به جز ناامنی، ترور و وحشت ببار نیاورده است. با کمال تاسف روشنفکران و سیاسیون کرد از دست به اسلحه بردن گروههای رادیکال و تندرو کورد حمایت کامل دارند و نوعی مبارزه برای رسیدن به حق خویش می دانند در حالیکه شخصی که انسانی را می کشد چطور می تواند ادعای حقوق انسانی را به یدک بکشد.  متاسفانه تعدد ترورها و قتل عامهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک تسوط دولت ایران مشخص نمی شود ولی بی شک ارقام ترور و کشتار این سازمان تروریستی دهشتبار خواهد بود. همچنان که حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک (Kurdistan Workers' Party) در کشور ترکیه طی 30 سال گشذته 30.000 انسان را کشته که 750 کودک نیز جز قتل عامین این سازمان تروریستی می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya