Ana Sayfa » , , , , , , , , » در تشعیع جنازه 7 تروریست کشته شده خانواده ها تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) را لعنت کردند Yazısını okuyorsunuz.

در تشعیع جنازه 7 تروریست کشته شده خانواده ها تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) را لعنت کردند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, فروردین ۱۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
در تشعیع جنازه 7 تروریست کشته شده خانواده ها تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) را لعنت کردند
طی چند روز گذشته که در درگیری دو طرفه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شده بود امروز جنازه تروریستها در شهر حاتای ترکیه تشعیع شد خانواده های تروریستهای کشته شده بارها حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را لعنت کردند که چنین بلایی را سر کودکان آنها آورده است.
در این تشعیع جنازه یکی از نمایندگان کورد عضو حزب دست راست پ.ک.ک در مجلس ترکیه یعنی ب.د.پ (حزب آشتی و دمکراسی) به نام صه با حه ت تونجه لی شرکت داشت و شرکت این عضو حزب ناسیونالیست کردها سبب بعضی از شعارها بر لیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) و پروپاگاندای پ.ک.ک گشت.
جنازه تروریست زکی دوردو 29 ساله به شهر آدانای کشور ترکیه برای دفن منتقل شد، این ترورتیست در درگیری به هلاکت رسیده بود.
در حین برپاداشتن نمازه جنازه این تروریستها بارها تو بارها بین خانواده های کشته شدگان و حامیان ترور و تروریسم درگیری پیش آمد و خانواده ها سعی در نفرین و لعن حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) و حامیان ترور و تروریسمی سعی در پروپاگاندای سیاه داشتند. خانواده های کشته شدگان با شاعار ما شما را نمی خواهیم شما ارمغانی به جز ترور ، وحشت، کشت و کشتار و ... برای ما به ارمغان نیاوردید با این پروپاگاندای مقابله می کردند.
منبع خبر مترجم:
http://goo.gl/cZUpm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya