Ana Sayfa » , , , , , , , » استثمار جنسی زنان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک Yazısını okuyorsunuz.

استثمار جنسی زنان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اسفند ۱۷, ۱۳۸۹ - 0 comments
استثمار جنسی زنان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک
طی روزهای گذشته تعداد زنان تروریستی که بر اثر تجاوز جنسی معروض شده اقدام به انتهار خود زده اند افزوده شده است.
طی ماهها و روزهای گذشنه تعداد زنان تروریستی که از کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) گریخته اند و یا طی عملیات ضد ترور پلیس ترکیه دستگیر شده اند طی اعترافات خود به وضعیت تجاوز جنسی صورت گرفته در کمپ های سازمان پ.ک.ک (Partiya Karkerên Kurdistan) مطالبی را بیان کرده اند و در این گفته ها از تعدد زنان مورد استثمار جنسی قرار گرفته که دست به خود کشی زده اند مطالبی بیان شده است.
در سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) رابطه بین زن- مرد ممنوع شده و این امر سبب در داخل سازمان بسیاری از زنان و مردان تروریست رابطه جنسی با هم برقرار کنند که بعضی از این رابطه ها بر مبنای تجاوز جنسی ارشدهاس کمپ سازمان بر دیگر منصوبین سازمان استوار بوده است. به همین رو تعدد زنانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند نیز به شدت در حال روند صعودی می باشد.
برای مثال اسامی زنان زیر که منتشر شده است به سبب تجاوز جنسی در کمپهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ناچار خودکشی کرداند:
دولا نودیه با کد رمز ظیلان، شیرین آموده با کد رمز آیتن، رحمیه یاشار با کد رمز ریحان ، سحر فیلیز با کد رمز سوزدار، هدیه زنگین با کد رمز بریوان، سونگول سالمان با کد رمز روزیان، فاطما بایسال با کد رمز جیندا!، امینه عثمان با کد رمز آهین، فادیمه بوزده میر با کد رمز چاوره، لیلا گه ن گئچ با کد رمز راحیمه، عادلی عادلیه با کد رمز برچئم و ...
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای پنهان کردن استثمار زنان و خودکشی کردن آنان علت کشته شدن زنان را مجادله ها با نیروهای ضد ترور ترکیه بیان می کند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در طی 33 گذشته بارها اشخاص را با اتهام های خائن، مامور و ... پذیرایی کرده است و این عمل به یکی از مشخصه های این سازمان تروریستی تبدیل گشته است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/62r75s9
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) طی 30 سال گذشته نزدیک به 30.000 ترور و قتل عام اشخاص نظامی و غیر نظمای را در پرونده سیاه خود دارد و در این لیست لند بالا 750 کودک نیز جای می گیرند.      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya