Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک): اشخاص منتصب به حزب حاکم ترکیه را گروگان خواهیم گرفت Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک): اشخاص منتصب به حزب حاکم ترکیه را گروگان خواهیم گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اسفند ۱۸, ۱۳۸۹ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک): اشخاص منتصب به حزب حاکم ترکیه را گروگان خواهیم کرد
شخص اول کنونی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party)، موراد کارا ایلان با توجه به دستگیری سیاست مداران کرد ترکیه ما هم سیاسیون حزب حاکم اسلام گرای کنونی(AKP) را گروگان خواهیم گرفت.
موراد کارا ایلان که رهبر فعلی سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان را بر عهده دارد در پیغامی تهدید آمیز حزب حاکم فعلی ترکیه را رد صورت ادامه بازداشت سیاسیون کورد تهدید به گروگان گیری کرد.
این خبر که در ارگان رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) منتشر شده است این سرکرده تررویست نارضایتی خود را از دستگیری و بازپرسی اعضای سازمان ک.ج.ک (شاخه داخل شهری پ.ک.ک) توسط حزب حاکم فعلی ترکیه ابراز داشته است.
موراد کارا ایلان گفته است که در صورتیکه حزب حاکم فعلی ترکیه سیاست خود را در قبال سیاسیون کرد تغییر ندهد و راه خود را ادامه دهد ما نیز به علت استفاده از جزم مقابل اجتماع قرار بازداشت منصوبین حزب حاکم را دستیگر کرده و گروگان خواهیم گرفت!.
رهبر سازمان تروریستی حزب کارگان کوردستان (PKK) گفته است که برای خودشان قانونهای حقوقی دارند که اگر مطلبی که در متن ذکر شده ادامه پیدا کند به گروگان گیری و دستگیری اعضای حزب حاکم ترکیه دست خواهند بازید. او تا آخر مارت به حزب حاکم ترکیه فرصت داده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6eqx2nd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya