Ana Sayfa » , , , , , , , , » نقشه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) رمزگشایی شد Yazısını okuyorsunuz.

نقشه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) رمزگشایی شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, اسفند ۱۶, ۱۳۸۹ - 0 comments
نقشه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) رمزگشایی شد
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party  - پارتی کرێکارانی کوردستان) در زمانهایی که آتش بس اعلام می دارد یا این طور بیان کنیم که زمانی که نمی تواند عملیات تروریستی انجام دهد برای اینکه کوردهای ترکیه را بر علیه دولت ترکیه بشورانند دست به انواع نیرنگها و اعمال غیر انسانی که ریشه در ذات این گروه تروریست مخوف دارد دست می یازد. در تازه ترین عمل شنیع سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی بیانه ای اعلام می دارد که یکی از میلیتانها نظامی مان توسط دولت ترکیه کشته شد. طی تحقیقات و منابع مستند معلوم می شود که این تروریست در یکی از زندانها کشور ترکیه در حال گذراندن مدت محکومیت خود می باشد.
منبع خبری رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) سایت خبر فیرات نیوز در تاریخ 23 فوریه سال 2011 تیتری با عنوان ه.پ.گ (نیروی نظامی و میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک) هویت سه نظامی کشته شده خود را آشکار زد بر می خوریم. در خبر سه تروریست کشته شده از منطقه  شیرناک جای گرفنته اند که یکی از تروریستها با نام مسعود گوکهان با کد رمز آرگئش (مظلوم) در متن بیانیه و خبر جای داده شده است. در خبر چنین نوشته شده بود که: تروریست مسعود گوکهان در سال 2008 توسط نیروهای ضد ترور کشور ترکیه طی آتش دو طرفه با میلیتانهای سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده بود.
تروریست در قبر نخوابیده بلکه در زندان حکم خود را می گذراند
طی بیانه ای مستندی که پلیس امنیت ملی ترکیه انتشار داده است تروریست گوکهان که یکی از اعضای سازمان تروریستی پ.ک.ک (Partiya Karkerên Kurdistan) می باشد در 25 نوامبر سال 2008 در منطقه شیرناک در نزدیکی روستایی تسلیم پلیس ضد ترور ترکیه شده است و اکنون نیز در شهر دیاربکر ترکیه در زندان محکومیت خود را می گذارند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) همیشه این بازی غیر انسانی را انجام می دهد
همانطور که شاید بدانید سازمان تروریستی پ.ک.ک آتش بس خود را تا مارس سال 2010 اعلام کرده و در این مدت که نمی تواند عملیات تروریستی انجام دهد به چنین بازیهای که در ذات خود دارد دست می زند. و با این عمل شنیع خود بر علیه دولت ترکیه و پلیس این کشور بازی پروپاگاندایی را راه می اندازد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نمی خواهد مردم منطقه راحت باشند
به گفته کارشناسان ضد ترور کشور ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با اعمال این چنینی و نشر اخبار سراسر دروغ خود قصد دارد تا مردم منطقه را نگذارد که راحت زندگی کنند.
اول چادر وفات و سپس مراسم ترحیم آماده می کند
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان این پروپاگاندای سیاه را این چنین ترتیب می دهد: در درجه اول اسامی تروریستهای به فرض کشته شده مشخص و آماده شد سپس سازمان تروریستی شروع به پروپاگاندای سیاه خود بر حول نامهای تروریستها  می کند در وهله بعدی در شهرها و مناطق که تررویستهای فرضی کشته شده اند چادرهای مجلس ترحیم بپا می شود. در یک سال بعد هم به خاطر بپا داشتن یاد تروریست کشته شده در منطقه اعتراضات فرضی شروع می شود. با این عمل سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان هم راحتی مردم منطقه سلب می شود و در انها نسبت به نیروهای پلیس ترکیه احساس نفرت ایجاد می شود.
منبع خبر مترجم، روزنامه بوگون کشور ترکیه:
http://tinyurl.com/45vn957

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya