Ana Sayfa » , , , , , , , , » تهدید به کشتن سیاسیون کورد توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک Yazısını okuyorsunuz.

تهدید به کشتن سیاسیون کورد توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, اسفند ۱۶, ۱۳۸۹ - 0 comments
تهدید به کشتن سیاسیون کورد توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک
سازمان تروریستی حزب کاررگان کوردستان (Kurdistan Workers Party) بعد از اشتراک با گروه تروریستی شاهینهای آزاد کوردستان (Kurdistan Freedom Falcons) در بمگذاری در حادثه میدان تقیسم شهر استانبول ترکیه این بار برای چندین تن از سیاسیون و روشنفکران کورد مانند محمد متین ار، شیوان پرور (Şivan Perwer / شڤان پەروەر/ شوان پهروهر) خوانند ناسیونالیست کورد و حمسن کیزیل کایا که اکنون سعی در حل مسئله قوم کورد و تروریسم کورد در ترکیه دارند  پیغامهایی مبنی بر تهدید بر کشتن این اشخاص صادر کرده اند و این اشخاص مذکور را خائن و همکار حزب حاکم اسلامگرای ترکیه (AKP) خوانده اند.
دیروز در سایت خبری اصلی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بیانیه ای از سوی این سازمان مخوف منتشر شده است مبنی بر اینکه این اشخاص نامشان هیچ مهم نیست که چه می باشند قوم کورد در حال شناختن این مارها می باشد. قوم کورد در تاریخ خود همواره جزای افراد خائن به قوم خود را به سزای رسانده است و این بار هم همانگونه خواهد شد. طی این بیانه دیدار خوانده ناسیونالیست کورد شیوان پرور با معاون رئیس جمهو ترکیه با مهر خائن  بودن شیوان پرور به قوم کورد پذیرایی شده است. شیوان پرور، متین و کیزیل کایا، این خائنین به قوم کورد راحت نخواهند خوابید.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی این بیانیه در مورد حادثه بمب زنده تقیسم استانبول هم تروریست کشته شده و بمب گذار را شهید خوانده است. بعد از این تهدید  سازمان تروریستی پ.ک.ک (PKK) افرادی که نامشان در این لیتس آمده خود و یا وکیلشان به اداره امنیت و پلیس ضد ترور ترکیه مراجعه کرده و خواستار تحت نظارت قرار گرفتن خانه و محل کار خویش از سوی پلیس ترکیه شده اند.
دسته تروریستی شاهینهای آزاد کوردستان (Kürdistan Özgürlük Şahinleri – TAK - TeyrêBazên Azadîya Kurdistan)
دسته تروریستی شاهینهای آزاد کردستان از طرف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای مقاصد ترور با شدت و یا به عبارتی بمب های متحرک ایجاد شده است. ولی نکته تامل برانگیز اینجاست که در اکثر عملیات تروریستی شاهینهای آزاد کردستان، پ.ک.ک این طور عملیات را سرزنش کرده است!؟.  گروه تروریستی شاهینهای آزاد کوردستان در آخرین عملیات تروریستی خود در تاریخ نوامبر سال 2010 در میدان تقیسم ترکیه که یک بمب متحرک خود را منفجر کرد. سرکرده تروریست فعلی سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان، مراد کارا ایلان این عملیات تروریستی را سرزنش کرده بود!.
برای تحقق دمکراسی  می نگارم
یکی از اشخاصی که نامش در این لیست آمده و مورد تهدید سازمان تروریستی پ.ک.ک قرار گرفته است محسن کیزیل کایا نویسنده کرد می باشد. او می گوید هنوز برای حفاظت خود توسط پلیش ضد ترور و امینت ملی ترکیه تصمیم نگرفته ام. او می گوید: من سالهاست که در ترکیه برای تحقق و افزایش دمکراسی مقاله نوشته و سخن گفته ام . هیچ کسی نمی تواند من را بکشد. باعث تاسف هست که در این مملکت اشخاصی که بدانند، بنویسند و تامل کنند باید سر در وادی بلاها بگذارند.
منبع مترجم:
 http://tinyurl.com/47ztj8v    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya