Ana Sayfa » , , , , , , , » رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای اولین بار در مورد شیوان پرور صحبت کرد Yazısını okuyorsunuz.

رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای اولین بار در مورد شیوان پرور صحبت کرد

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, اسفند ۱۴, ۱۳۸۹ - 0 comments
رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای اولین بار در مورد شیوان پرور صحبت کرد
مشروح مطالب گفته شده در دیدار عبدالله اوجالان، رهبر سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) با وکلای خود بیان شد.
عبدالله اوجالان سرکرده تروریست زندانی گفت که تا نوروز صبر خواهیم کرد و رفتارهای حکومت فعلی ترکیه را زیر نظر داریم و بر طبق این رفتارها عکس العمل مشابهی خواهیم داشت. عبدالله اوجالان تروریست برای اولین بار در مورد شیوان پرور خوانند کرد تبار و ناسیونالیست خارج نشین، کمال بورکال و حزب کنونی حاکم ترکیه (حزب آ.ک.پ – حزب عدالت و توسعه) و همکار این اشخاص مطالبی را بیان کرده است.
مطالب بیان شده توسط سرکرده تروریست سازمان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در سایت خبری رسمی این سازمان منتشر شد(فیرات نیوز).
این سرکرده تروریست از پیشنهاد حزب ج.ه.پ (حزب خلق جمهوریت - CHP) به حزب آ.ک.پ (AKP) در جهت حل مسائل قوم کرد در ترکیه ابراز علاقه کرده و این را قدمی مثبت خوانده و سعی در این کرده است که این موفقیت را به خود نسبت دهد. اوجالان گفته که داشته های قوم کورد اکنون در ترکیه مورد قبول می باشد. دولت در حل مسئله قوم کورد دارای اراده می باشد ولی حزب حاکم کنونی ترکیه (اسلام گراها) مانعی بر سر راه این موضوع می باشند. او گفت باید قوم کرد در برابر سیاست تصفیه و انکار حزب اسلامگرای فعلی ترکیه مقاوت نشان دهند.
سرکرده تروریست اوجالان
در پیش رویمان 8 مارس و 21 مارس (نوروز) قرار دارد. تا  آنزمان سیاستهای حزب اسلام گرای فعلی را رصد خواهیم کرد. اشخاص و گروههای که حل مسئله را می خواهند و خواستار اند در یک وادی جمع شده و می توانند پیشنهادهای خود را ارائه دهند تا به حل این مشکل یاری شود.
گفته های این تروریست در مورد شیوان پرور خواننده ناسیونالیست کورد
گروههای رادیکال و افراطی کورد که از کنسرت دادن این خواننده در کانال تلویزیونی 6 ترکیه (TRT6) عصبانی شده و به این خواننده کورد تاخته بودند عبدالله اوجالان گفت که حزب کنونی ترکیه سعی دارد شیوان پرور (Şivan Perwer/ شڤان پەروەر/ شوان پهروهر) و نویسنده و فعال سیاسی کورد کمال بورکای را به ترکیه بکشاند تا ساکن ترکیه شوند. این سرکرده تروریست با بیان اینکه حزب اسلام گرای فعلی سعی در بازی سیاسی با این اشخاص دارد و من صمیمیتی در گفته ها این اشخاص نمی بینم. من به شیوان پرور می گویم که به ترکیه آمده و در حل مسئله کرد در ترکیه پیش قدم شود ولی خود را رانت حزب اسلام گرای ترکیه برای نیات سیاسی بازیچه نکند.
ترجمه آزادی از روزنامه خبر ترک ترکیه:
http://tinyurl.com/6kpcjs6
لازم به یادآوری می باشد که سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) طی 30 سال گذشته حدود 30.000 نظامی و غیر نظامی را کشور ترکیه را قتل عام و ترور کرده است که در این لیست بلند بالا 750 کودک نیز جای می گیرند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya