Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , » تروریسم کرد و سیاست پراکنده کردن مهاجرین در شهرهای غرب آزربایجان Yazısını okuyorsunuz.

تروریسم کرد و سیاست پراکنده کردن مهاجرین در شهرهای غرب آزربایجان

Kategori: , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۹, ۱۳۸۹ - 0 comments










تروریسم کرد که برای نیل به اهداف شوم دراز مدت خود پروژه مهاجرت آرام و سیستماتیک اقلیت کرد به منطقه غرب آزربایجان را هدایت می کند، با تغییر در فرمول تمرکز و اسکان مهاجرین کرد و ایجاد محلات کرد نشین در حاشیه شهرهای غربی آزربایجان سعی در پراکنده کردن این مهاجرین در محلات  داخل شهرها دارد. تروریسم کرد با این تغییر شیوه اهداف بلند مدتی را دنبال می کند. تروریسم کرد همچنین در این تغییر شیوه با توسل به عناصر و عوامل دست چندمی خود سیاست ایجاد مجرا های جدید فروش مواد مخدر و گسترش فحشا را به عنوان اصلی ترین منبع مالی خود نیز دنبال می کند.
 بنا به خبرهای دریافتی کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان، فردی به نام "کورد ایوب" از مهاجرین اقلیت کورد شهر ماکو (ساکن منطقه وکیل آباد -محله "معصوم باغچاسی" – کوچه ترانس ) صاحب "سوپر مارکت میلانی" به صورت بسیار مشکوکی با استفاده از منابع مالی پنهان اقدام به خرید زمین های محله مذکور کرده و در یک سال گذشته بیش از 150 خانوار کرد طائفه مهاجر کرد "جلالی" را به شهر اورمیه(اورمو) انتقال داده است. فرد ذکر شده با حمایت مالی از مهاجرین فقیر کرد آنان را در خرید زمین یاری رسانیده و سوپر مارکت خود را که در جنب آموزشگاه فنی حرفه ای اورمیه(اورمو) واقع شده  به بنگاه خرید زمین برای مهاجرین کورد تبدیل کرده است. این مهاجرین کرد برای تامین آب شرب و برق منازل خود به صورت غیر قانونی لوله هایی فرعی منازل را به لوله اصلی آب منطقه وصل کرده و برق منازل خود را از دکه های برق تامین می کنند. مهاجرین کرد چندین بار با مامورین شهرداری که برای قطع استفاده غیر قانونی برق و آب شرب حاضر شده بودند درگیرشده اند. با ورود  مهاجرین به منطقه و با ایجاد خانه های فساد و قمار آمار جرایم اجتماعی افزایش یافته و محله "معصوم باغچاسی" تبدیل به محل فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و اسلحه گردیده است. مامورین نیروی انتظامی چندین بار برای دستگیری تعدادی از این مهاجرین اقدام کرده اند که با تجمع مهاجرین عملیات نیروهای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی بی نتیجه پایان یافته است.
 محله"معصوم باغچاسی" و اطراف آموزشگاه فنی حرفه ای اورمیه با آمدن این مهاجرین که رهبری آنان را فرد مشکوک و مرتبط با گروه های تروریستی کرد " کورد ایوب" بر عهده دارد به منطقه جرم خیز بدل گشته که این مسئله امنیت اجتماعی و خانوادگی ترک های ساکن منطقه را برهم زده و نارضایتی ها عمده ای را پدید آورده که در مواردی نیز منجر به درگیری فیزیکی بین مهاجرین اقلیت کرد و ساکنین منطقه گردیده است. لازم به ذکر است مناطق جنوبی شهر اورمیه(اورمو)  از پایگاه های عمده حرکت ملی آزربایجان محسوب گردیده و نقش بسزایی در حرکات ملی گرایانه شهر اورمیه(اورمو) دارد. کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان برای بالا بردن آگاهی لازم مردم منطقه جهت مقابله با مهاجرت های هدفدار و شرارت های اجتماعی و ضد اخلاقی  این مهاجرین که با شاخه ای مالی گروه های تروریستی در ارتباط هستند راه کار های ویژه ای همچو پخش اعلامیه و تکشیل جلسات توجیهی با فعالین حرکت ملی را در برنامه  کاری خود قرار داده است.
کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان  همچنین با ارسال نامه ای به " کورد ایوب" در مورد فعالیت های مشکوک و تروریستی به وی هشدار داده و خواستار خروج مهاجرین اقلیت کرد "جلالی" از این مناطق گردید.
متن نامه ارسالی و اعلامیه پخش شده در بین مردم منطقه:
متن نامه ارسالی:
آقای "ایوب" صاحب سوپر مارکت "میلانی"، با توجه به اخبار دریافتی  کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان و تحقیقات به عمل آمده، شما با رهنمود گروه های تروریستی کرد در منطقه "معصوم باغچاسی" به امر خرید اراضی منطقه و انتقال آرام مهاجرین کرد به این محلات مشغول بوده و همچنین در ترویج فحشا و توزیع مواد مخدر و قاچاق در منطقه وکیل آباد نقش محوری دارید. طبق اسناد موجود نقش شما در بر هم زدن امنیت اجتماعی و اخلاقی منطقه غیر قابل انکار بوده و کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان به نمایندگی از ملت آزربایجان و مردم مناطق یاد شده به شما اخطار می دهد به کار های غیر اخلاقی و غیر مشروع  خود و خرید اراضی و انتقال مهاجرین کرد که به توصیه گروه های تروریستی کرد انجام می دهید پایان داده و سریعا اقدام به تعطیلی سوپر مارکت  پوشالی نموده و منطقه را به همراه سایر مهاجرین  ترک نماید. بدیهی است کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان با توجه به نقش شما در ترویج مواد مخدر و فحشا که تامین کننده اصلی احتیاجات مالی تروریسم بوده و آرامش خانواده ها را بر هم می زند، شیوه های مقتضی را برای قطع شریان های کثیف تروریسم و مقابله با کارهای غیر انسانی به عمل خواهد آورد.
بوراسی آزربایجان
متن اعلامیه پخش ده:
اهالی محترم منطقه حسین آباد و وکیل آباد شهر اورمیه
به اطلاع می رساند:
 با استناد به گزارشات دریافتی شاخه اورمیه، کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان و تحقیقات و مطالعات به عمل آمده، فردی مشکوک و وابسته به گروه های تروریستی کرد به نام "کورد ایوب" صاحب سوپر مارکت "میلانی" از مهاجرین کرد که در محله "معصوم باغچاسی"  کوچه ترانس ساکن گردیده،در چند سال گذشته در پس سوپر مارکت پوشالی با هدایت مرموز عناصر مخفی گروه های تروریستی کرد زمینه خرید اراضی منطقه وکیل آباد و  مهاجرت بیش از 150 خانوار مهاجر کرد به این محله را فراهم آورده است. همان گونه که خود شما نیز مستحضر هستید مناطق محروم اسلام آباد، حسین آباد،علی آباد، وکیل آباد ، شیر باشی، ابوذر علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی حاکم بر خانواده ها همیشه به عنوان سنگر مستحکم ملی گرایی آزربایجان به شمار آمده و به عنوان بازوی بسیار مهم حرکت ملی آزربایجان در شهر اورمیه محسوب می گردند. اما متاسفانه شاهد آن هستیم که این مناطق نیز از روند هدفدار و سیاسی مهاجرت اکراد در امان نبوده و گروه های تروریستی کرد که در بسیاری موارد مجری سیاست های  شوونیسم  فارس هستند بوسیله عواملی مانند "کورد ایوب" پروژه تغییر ترکیب شهرها و مناطق شهری  و اسکان مهاجرین کرد را پیش برده و به ترویج فساد، فحشا و فروش مواد مخدر و انواع جرایم اجتماعی می پردازند.
 اسکان آرام مهاجرین کرد در مناطق و محلاتی که پایگاه مردمی حرکت ملی محسوب می شود، می تواند از چند منظر قابل بررسی باشد:
الف:  گروه های تروریستی کرد که قبلا مهاجرت و ایجاد محلات جدید شهری را در حاشیه شهرها و روستاهای غرب آزربایجان را تجویز می کردند برای عملی کردن توطئه های شوم آتی خود پراکندگی، گسترش و تسلط مهاجرین در محلات مختلف شهرهای غرب آزربایجان را دنبال می کنند.
ب: شوونیسم فارس برای  بر هم زدن  ترکیب سنتی، اجتماعی و اخلاقی مناطق ترک نشین که پایگاه  مردمی حرکت ملی به حساب آمده و در حرکت های ملی گرایانه پیش قراول می باشند، مهاجرت اقلیت کورد و ترویج مواد مخدر و فحشا را به عنوان ابزار پیش گیرانه  مورد استفاده قرار می دهد.
ج:  غده سرطانی  تروریسم که به مانند زالو منابع مالی خود را از فروش مواد مخدر و فحشا و قاچاق تامین می کند مناطق مهاجر نشین و محروم را بهترین نقاط رسیدن به نیات پلید خود می داند.
مسئولیتی که بر دوش فعالین حرکت ملی آزربایجان است:
بر همه فعالین حرکت ملی آزربایجان و هواداران کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان می باشد که در مناطق ذکر شده شهر اورمیه  و سایر شهرها و روستا های غرب آزربایجان، توطئه پیچیده و کثیف تروریسم  در خرید اراضی و ترویج و فروش فساد و مواد مخدر را به اطلاع و آگاهی عموم مردم رسانیده و توطئه تروریسم کرد را که توسط افرادی مانند  " کورد ایوب"  انجام می گیرد خنثی کنند. از عموم مردم در این مناطق نیز می خواهد که  برای مقابله و قطع شریان مالی غده سرطانی تروریسم که بوسیله فروش مواد مخدر و فحشا تامین می شود، فعالیت های  غیر اخلاقی و ضد اجتماعی مهاجرین کرد را که به اجتماع و خانواده های ما نیز آسیب می رساند، سریعا به اطلاع کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان، فعالین حرکت ملی آزربایجان و در مواقع ضروری به پلیس و یا پایگاه های بسیج اطلاع  دهند.
آدرس اینترنتی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان:
www.bati-az.com
bati.azerbaycan@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya