Ana Sayfa » , , , , , , , , » ضربه ای دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان Yazısını okuyorsunuz.

ضربه ای دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه ای دیگری به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان
طی عملیات مستمر داخل کشور و بیرون از مرزها بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) این بار نیز این سازمان رادیکال و تروریست نزدیک 3 میلیون دلار از پولهایش را در یک دزدی و کلاهبرداری از دست داد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که به تجارت انواع مواد مخدر، تجارت انسان، قاچاق اسلحه و دیگر موارد غیر مجاز و غیر قانونی در دنیا جایگاه ویژه ای دارد (بارها در وبلاگ اخبار اورمیه در این مورد مقالاتی به رشته تحریر درآمده است) این بار نیز طی مبادله ترانزیت هروئین و مواد مخدر 3 میلیون دلار از منابع خود را در یک معامله از دست داد. این اخبار از درون سازمان به بیرون درز کرده است. بنا به معلومات منتشر شده این پول در سلیمانیه عراق به وقوع پیوسته است و هدف از این معامله غیر قانونی تطمیع نقشه های و افراد برای آمادگی به انتخابات پیش رو در کشور ترکیه می باشد.
اشخاص از سازمان تروریستی  حزب کارگران (پارتی کرێکارانی کوردستان) که در این مبادله 3 میلیون دلار را از دست داده اند بنا به اخبار درج شده حکم مرگشان از سوی سرکرده تروریست فعلی موارد کارا ایلان تثبیت شده است. افراد مبادله کننده هروئین به شرح زیر میباشد:
فریت، زکی، ده ریج که اسامی مستعار و کد رمز می باشند.
سازمان تروریستی  حزب کارگران کوردستان (pkk) برای بازپس گیری پول سرقت شده عملیاتی را در کشورهای ترکیه، ایران، سوریه و عراق اجرا کرده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6xtvmqa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya