Ana Sayfa » , , , , , , , , » ضربه دیگری به پ.ک.ک : هجده عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی عملیاتی دستگیر شدند Yazısını okuyorsunuz.

ضربه دیگری به پ.ک.ک : هجده عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی عملیاتی دستگیر شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه دیگری به پ.ک.ک : هجده عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی عملیاتی دستگیر شدند
طی عملیات هم زمان در دو منطقه پلیس و نیروهای امنتی کشور ترکیه موفق به دستگیری 18 تروریستی از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شدند.
پلیس امنیتی ملی آنکارا طی عملیاتی 7 تروریستی عضو حزب کارگران(Pkk) را طی عملیاتی ضد ترور دستگیر کرد. این عملیات ضد ترور از ساعات اولیه صبح امروز همزمان و در ساعت 8 صبح به چندین خانه از قبل تعیین شده که احتمال می رفت تروریستها در آنجا مخفی شده باشند عملیاتی شروع شد که خوشبختانه 7 تروریستی عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دستگیر شدند.
طی عملیات اکتشافی که از منزل تروریستهای دستگیر شده صورت گرفته است تعداد زیادی انواع سی دی که پ.ک.ک جهت ابزار پروپاگاندا استفاد می نمود کشف و ضبط شد.در سی دی های کشف شده سخنانی که باید در روز جهانی زنان، روز کارگر، عید نوروز و ... مطرح می شده است را می توان دید.
طی عملیاتی دیگری که در شهر حاتای ترکیه صورت گرفت پلیس امنیت ملی و ضد ترور کشور ترکیه موفق به دستگیری 11 تروریستی عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) شد. چندین نفر از دستیگر شدگان عضو شاخه داخل شهری پ.ک.ک یعنی ک.ج.ک (kck) میباشند و طی اطلاعات واصله به سرویس امنیتی ترکیه برای پروپاگاندای انتخاباتی و ایجاد رعب و وحشت آماده می شدند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/67358ja
طی دیروز نیز به احتمال زیاد میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ماشین محافظان رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه حمله مسلحانه ای را شکل داده اند، این حادثه تروریستی تا کنون از طرف حزب کارگران کردستان (پەکەکە) مورد رد یا قبول واقع نشده است ولی به احتمال زیاد طی چند روز آینده مانند بقیه حملات تروریستی این گروه رادیکال و پان کردیسم این عملیات را نیز بر عهده خواهد گرفت. در این حادثه تروریستی 1 محافظ رجب طیب اردوغان شهیدو یک پلیس دیگر زخمی شد. ماشین حامل این محافظان نیز به آتش کشیده شده است. این اقدامات حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به احتمال زیاد و یقین به خاطر ایجاد فضای رعب و وحشت در میان رای دهندگان انتخابات آتی در کشور ترکیه می باشد. متاسفانه روشنفکران، سیاسیون، و ... گروههای کورد همیشه از ترور،خشونت و ترویج رادیکالیسم حمایت کرده و می کنند، تعدد گروههای رادیکال و تروریستی مثل پژاک، پ.ک.ک، ه.پ.گ و ... دلیل بر این ادعا می باشند.          
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya