Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » جریمه عبرت آمیز باشگاه دورتموند آلمان برای نژادپرستی Yazısını okuyorsunuz.

جریمه عبرت آمیز باشگاه دورتموند آلمان برای نژادپرستی

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مهر ۱۷, ۱۳۹۱ - 0 comments
 تیم بروسیا دورتموند آلمان Borussia Dortmund برای عبرت آمیزی تماشاگرانی که به مصادیق نژادپرستی دست می بازند اقدام به ممنوعیت ورود به ورزشگاه را به اجرا گذاشته است.
به گزارش Eurosport بیش از 8 طرفداران نژادپرست راست گرای آلمانی که در بازی های تیم دورتموند به اعمال نژادپرستانه دست زده اند بنا به قانون جدید باشگاه این اشخاص تا پایان فصل جاری دیگر نخواهند توانست به استادیوم Signal Iduna Park باشگاه دورتموند وارد شوند.
بنا به بیانات رسمی باشگاه بورسیا دورتموند این اشخاص راست گرا در 2 بازی باشگاه به اعمال نژادپرستانه دست زده اند.
در بیانیه باشگاه از نهایت همکاری با باشگاهای مهمان نیز در تشخیص و جریمه تماشاگران نژادپرست سخنانی به میان آمده است تا جلوی گسترش نژادپرستی در فوتبال سد گردد. در عین حال باشگاه از تخصیص مامورین بیشتر در ورزشگاه و استفاده از تکنولوژی دوربین های جدید در استادیوم نیز خبر داده اند.
خبر فوق را با لیگ به اصطلاح برتر فوتبال ایران مقایسه کنید که برای مثال در اکثر بازیهای شعارهای به شدت نژادپرستانه سر داده می شود بدون آنکه کوچکترین تدبیری از سوی سازمان لیگ و یا مسئولین ذیربط برای ترویج این اعمال نژادپرستانه صورت گیرد، برای مثال یکی از تاریخی ترین نمونه ها شعارهای مسابقه تراختور آزربایجان و پیروزی تهران بود که بیش از 20-30 هزار نفر شعارهای نژادپرستانه که هویت و زبان خلق ترک را نشانه گرفته بود سر داده و مدیای دولتی نیز بدون کوچکترین تردیدی تمامی شعارها را از تلویزیون به اصطلاح ملی پخش کرد. 
فیلم مسابقه تراختور و پیروزی :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya