Ana Sayfa » , , , , , , , , » تهیه و نشر نقشه نژادپرستی موجود در جامعه آمریکا Yazısını okuyorsunuz.

تهیه و نشر نقشه نژادپرستی موجود در جامعه آمریکا

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آبان ۲۲, ۱۳۹۱ - 0 comments
یکی از نویسندگان وبلاگ geocommons پس از انتخاب مجدد باراک اوباما اقدام به تهیه نقشه ای ازمیزان نژادپرستی موجود در جامعه  آمریکا بر اساس رفتارهائی که در حین مسائل انتخاباتی ازطریق سایت اجتماعی توئیتر منتشر گردیده است نموده است، نویسنده فوق نقشه ای را نیز از مناطقی که در حین توئیت ها مرتکب کلمات و مفاهیم نژادپرستانه شده اند را منتشر کرده است.
سایت اجتماعی Twitter که به هنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از مهمترین منابع گردآوری اخبار آنی بود برای بسیاری از وبلاگ نویسان دنیای تکنولوژی نیز به عنوان فرصتی مناسب برای اجرای ایده های جدید را داشت که تهیه نقشه نژادپرستی در جامعه آمریکا نیز بی شک یکی ازاین ایده های مهم می باشد که اجرا گردیده است.
سایت FloatingSheep که از انگلیس گرداننده می شود و در حوزه تهیه نقشه فعالیت دارد با توجه به توئیت های گردآوری شده اقدام به تهیه نقشه نژادپرستی موجود در جامعه آمریکا نموده و منتشر ساخت. سایت توئترهای حاوی مفاهیم و کلمات نژادپرستانه را مابین 1 تا 7 اکتبر 2012 جمع آوری و آمارهای خام را بر روی نقشه پیاده سازی نموده است. 
توئیت های حاوی مفاهیم نژادپرستانه بر اساس ایالت های امریکا طبقه بندی و منتشر گردیده است و همانطور که در تصویر فوق دیده میشود نقاط قرمزرنگ موجود در بخش جنوب و شرق آمریکا دارای بیشترین توئیت نژادپرستانه می باشند. بر این اساس ایالت های آلاباما، می سی سی پی، جورجیا، یوتا، لوئیزیانا، میسیوری، مینه سوتا و ...دارای بیشترین توئیت نژادپرستانه ارسالی بوده اند.
ای کاش روزی شخصی به مسائل نژادپرستانه موجود در جامعه حاکم ایران و مناطقی که برای مثال در اینترنت به ترویج مسائل نژادپرستانه در نهایت آزادی و بدون کوچکترین نظارتی می پردازند رسیدگی کرده و چنین نقشه ای قابل تاملی را ارائه دهد، بلکه آن زمان مشخص گردد بیش از 1 میلیون نتیجه جوک های رکیک و نژادپرستانه ترکی، عربی و ... از سوی کدام مناطق روزانه منتشر می گردد. 
منبع نقشه:
http://geocommons.com/maps/210024

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya