Ana Sayfa » , , , , , , , , , » اورميه و آذربايجان غربي ؛ هيچوقت « كؤردستان » نخواهدبود Yazısını okuyorsunuz.

اورميه و آذربايجان غربي ؛ هيچوقت « كؤردستان » نخواهدبود

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, مهر ۰۵, ۱۳۸۸ - 0 comments
اورميه و آذربايجان غربي ؛ هيچوقت « كؤردستان » نخواهدبود 

پروژه اي ديگر از آذربايجان ستيزي

http://arghin2.blogfa.com/post-120.aspx


























دو تصوير حاضر ، بخشي از برنامه ي « نقشه ي ديجيتالي هوا – فضاي » جهان است كه در يك وب سايت اينترنتي ( ؟ ) ، قابل دسترسي و جست و جوي نقطه به نقطه در تمامي كشورها و شهرهاي كره ي زمين است . 


بر خلاف « گوگل ارث » ، اين پايگاه اينترنتي ، در خصوص مناطق و شهرها و بخش هاي ايران ، با ديد كاملاً ناسيوناليستي افراطي و به انگيزه ي سياسي و امنيتي ( شايد ساختن همان نقشه ي مجعول كردستان بزرگ !!» ، در نامگذاري بيشتر مناطق ، اماكن و مراكز دولتي و درماني شهرستان اورميه ، به استثناي برخي از اسامي كه با رسم الخط لاتيني معرفي مي شود ، از نوشتار الفبايي عربي – كردي بهره جسته است .

چيزي كه تازگي دارد و حساسيت خاصي توليد مي كند ، تغييرات محسوس و هدفمند در اسامي ثبت شده و معرفي گرديده در اشاره گرهاي ماوسي است كه از آنجمله نام « بيمارستان آذربايجان اورميه » را « نه خؤشخانه ي كؤردستان » نوشته .

... وظيفه ي خطير سازمان امنيت كشور ، استانداري آذربايجان غربي و نهادهاي سياسي و امنيتي و فرهنگي منطقه ايجاب مي كند كه ضمن تحقيق و تفحص از ماهيت و هويت اصلي مديريت اين پايگاه اينترنتي ، اقدام به شناسايي عوامل و منابع اطلاعاتي و آماري منطقه اي و بومي بكند . چون به ضرس قاطع ، چنين پايگاهي از نيروهاي سياسي و علمي منطقه و شايد هم از مراكز علمي و فرهنگي و دستگاههاي دولتي استان تغذيه ي اطلاعاتي شده اند .

* نشاني پايگاه اينترنتي مزبور – بنا به ملاحظاتي – محفوظ است .

برداشت آزاد ؛ مشروط به ذكر منبع و نام نويسنده






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya