Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , , » آذربایجان غربی - انفجار احتمالی بمب در شهر اورمیه Yazısını okuyorsunuz.

آذربایجان غربی - انفجار احتمالی بمب در شهر اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, بهمن ۰۹, ۱۳۸۹ - 0 comments
شنیده ها حاکی از این می باشد که در تاریخ 8 بهمن ساعت 13:40 ظهر انفجاری در مقابل یکی از کلانتری های شهر اورمیه واقع در شهرک ایثار پشت مجتمع مسکونی شقایق به وقوع پیوسته است. از اشهارنظرهای شاهدان عینی چنین به نظر می رسد که این بمب در داخل یک ماشین پراید که در مقابل کلانتری پارک شده بود جا سازی شده بود. صداهای انفجار به حدی شدید بود که در خیابانهای آزادی، فرخی و ... هم شنیده شده است. از شدت انفجار بمب شیشه های اکثر منازل مسکونی نزدیک به کلانتری شکسته شده است. هنوز از رسانه های دولتی خبری در این مورد منتشر نشده است.
یادآور می شوم که سال قبل نیز در درگیری بین گروههای رادیکال و تروریسم کورد ساکن در این منطقه و نیروهای دولتی درگیریهای پراکنده ای رد و  بدل شده بود و چندین ماشین به آتش کشیده شده بود.
مافیای تروریسم و رادیکالیسم کورد با انواع قاچاق (انسان، هروئین، مواد مخدر، گازئویل، بنزین، سوخت و ...) قصد خرید ملکهای شهر اورمیه و الخصوص مناطقی همچون 8 شهریور، شهر ایثار و قهوه قاباغی ... را در سر پرورانده و می پروراند، ولی خوشبختانه در این مناطق اکنون کردها در اقلیت انگشت شمار بوده وترکان در اکثریت مطلق اند.  متاسفانه دولت نیز کار خاصی در این مورد انجام نمی دهد؟ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya