Ana Sayfa » , , , , , , , , , » دستگیری حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان همراه با مقدار زیادی مولوتوف و بمب دست ساز Yazısını okuyorsunuz.

دستگیری حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان همراه با مقدار زیادی مولوتوف و بمب دست ساز

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, بهمن ۲۷, ۱۳۸۹ - 0 comments
دستگیری حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان همراه با مقدار زیادی مولوتوف و بمب دست ساز 
در میان آنها یک دانشجو دختر وجو دارد و تشکیل 8 نفر را میدهند.
در منطقه قاضی آن تپ ترکیه که برای سالگرد دستگیری سرکرده قبلی تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party - پارتی کرێکارانی کوردستان - Partiya Karkerên Kurdistan ) عبدالله یعنی عبدالله اوجالان آماده می شدند تا با مولتوف و بمب های دست ساز منطقه خود را به آشوب بکشند دستیر شدند.  با توجه به معلوماتی که از طرف نیروهای امنیتی منتشر شده است نیروهای ضد ترور ترکیه به سبب نزدیک شدن به دستگری سرکرده تروریست عبدالله اوجالان و احتمال حاضر شدن حامیان این سازمان مخوف و رادیکال کورد برای به آشوب کشید شهرها پلیش ضد ترور ترکیه با کارهای عملیایتی چند ماهه موفق به دستگیری این گروه شده است. این عملیات پلیسی همزمان در 20 نقطه از شهر صورت گرفته است. طی عملیات پلیس ضد شورش ترکیه در محلی که این اشخاص حاضر بودن مقدار زیادی کوکتل مولوتوف و ابزاز بمب ها دست ساز و مواد اولیه دست ساز منفجره کشف شده است. پلیس امنیت ملی ترکیه همه این افراد را برای رسیدگی به تخلفاتشان در محضر دادگاه بازداشت موقت کرده است. اول از همه دستگیر شدگان را برای معاینه و صحت سلامت به بیمارستان منتقل کردند. اشخاصی که از کنترل صحت روانی بیرون آمدند به اداره عدلیه ترکیه سوق داده شدند. پلیس ترکیه با قرار دادن مواد کشف شده منفجری در یک کیسه آنها را هم به محکمه سوق داد.
از سوی دیگر پسر یکی از نمایندگان حزب ب.د.پ ( - BDPحزب کردها در مجلس ترکیه - حزب آشتی و دمکراسی؟) نیز در بین دستگیرشدگان قرار دارد.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که حزب ب.د.پ حزب دست راست سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان در مجلس ترکیه می باشد.
حزب کارگران کوردستان یک حزب رادیکال و تروریسم شناخته شده توسط آمریکا؛ اتحایده اروپا و ... می باشد که حدود 30 سالی هست دست به ترور و قتل عام می زند. تاکنون رقمهای رسمی دولت بیان کننده 30.000 ترور که 750 کودک نیز در بین لیست ترور و قتل عام این سازمان قرار دارند به چشم می خورد.
منبع مترجم:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya