Ana Sayfa » , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و قاچاق چای Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و قاچاق چای

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, اسفند ۲۰, ۱۳۸۹ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و قاچاق چای
محمد اردوغان رئیس اداره تجارت شهر بورسای ترکیه از قاچاق چای خارجی توسط سازمان حزب کارگران کوردستان خبر داد.
محمد اردوغان که به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد یکی از عوامل کساد شدن بازار چای ترکیه را قاچاق چای توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) خواند. او گفت این چای قاچاق با مارک چای ریزه بسته بندی شده و به بازار ترکیه عرضه می شود.
اردوغان گفت که فرقی ما بین کشتن سرباز وطنم به دست گلوگله پ.ک.ک (PKK) و یا قاچاق چای نمی بینم. 3 الی 5 سال پیش که حزب کارگران کوردستان چای را در انبارهای مخفی در جنوب شرقی ترکیه بسته بندی می کرد  امروزه با تغیر این موضوع چای را از ایران به ترکیه قاچاق می کند. و یک ترکیه ای وقتی چای تقلبی که با نام چای ریزه مهر خورده است را می خرد و می بیند که چای بی کیفیتی می باشد به چای ریزه لعنت می فرستد دریغ از اینکه اصل ماجرا را بداند. درشهرهای وان، آغری و ... بیشترین چای قاچاق وارد شده و به دیگر نقاط ترکیه صادر می شود حتی خود شهر ریزه نیز مصون نیست.
او گفت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بعد از قاچاق هروئین و انواع مواد مخدر، قاچاق سیگار و ... این بار دست به قاچاق چای زده است. چای ریزه جز  ثروت ملی ترکیه می باشد. درآمد اصلی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از طریق ترانزیت هروئین، قاچاق سیگار و سپس چای می باشد. در سالهای اخیر در مورد قاچاق سیگار به این سازمان خطرناک ظربات سختی وارد شده است و کشفیات خوبی شده است. به همین سبب پ.ک.ک تغییر موضع داده و اقدام به قاچاق چای کرده است. درآمد حاصل از قاچاق یک کامیون سیگار 40 هزار لیره ترک بوده و در آمد حاصل از قاچاق یک کامیون چای 30 هزار لیره ترک می باشد. مدیران مبارزه با قاچاق ترکیه اقدامات خوبی در رابطه با مبارزه قاچاق چای انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد ولی کافی نیست.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4gy3m5p
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) در مقاله ای که در همین وبلاگ ترجمه شده بیش از 70% مواد مخدر و هروئین اروپا از زیر دست این سازمان تروریستی ترانزیت می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya