Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و پروپاگاندای سیاه انتخاباتی در کشور ترکیه Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و پروپاگاندای سیاه انتخاباتی در کشور ترکیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, اسفند ۲۱, ۱۳۸۹ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و پروپاگاندای سیاه انتخاباتی در کشور ترکیه
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) در حالی که به گفته خود در قرار آتش بس بسر می برد و نمی خواهد که در کشور ترکیه مبدل به کابوس شده و شدت و هدت را افزایش دهد برای بدست آوردن رای در انتخابات آتی کشور ترکیه دست به انواع و اقسام پروپاگانداهای سیاه می زند.
در تاریخ 18 فوریه سال 2011 در یک حرکتی که با الفبای عربی بیانیه ای را در شهر یوکسه ک اووا حکاری منتشر شده است و طی این بیانیه کوردها را تهدید کرده بودند دست داشتن سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk ) مشخص شد. چند ین تن از شخصی که اقدام به پخش این بیانیه های تهدید آمیز می کردند دستگیر و یا تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند. طی اضهارات خود شخصی به نام مذیت! از اهداف شوم سازمان تروریستی پ.ک.ک و شوراندن کردهای این شهرها بر علیه نیروهای پلیس ترکیه، تهدید به رای دادن به تنها حزب ناسیونالیست کورد، و ....  خبر داده است.
طی اخباری که از کمپ سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان ( Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق (قندیل) ماه گذشته منتشر شده است پ.ک.ک به کادرهای خود در کشور ترکیه آموزش و اقداماتی مبنی بر افزودن اخبار و پروپاگاندای انتخاباتی تاکید شده و گفته شده است که باید کوردها را به داخل بازی بکشانیم تا قبل از انتخابات کشور ترکیه وزنه ترازو به خیال این سازمان تروریستی به نفع پ.ک.ک (pkk) سنگینی داشته باشد.
بعد از دستگیری و متوجه شدن دولت ترکیه از اهداف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) مسئولین پ.ک.ک دست به کار شده و در سایتهای خبری و اشخاص سیاسی ناسیونالیست کورد نزدیک به خود بیانیه هایی که دولت ترکیه را هدف قرار داده بود منتشر کردند. در این وانفسا چند رو قبل در شهر یوکسک اوا ترکیه انفجار بمب پیکنیکی که در جلوی درب یک مغازه بوقوع پیوسته بود سازمان تروریستی حزب کارگان کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان - پەکەکە) این عملیات تررویستی را عهده دار شد.
از دیگر سو تروریستهای که موفق به فرار از کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) واقع در جنوب عراق و قندیل و تسلیم شدن به نیروهای امنیتی ترکیه شده اند از عملیات آمادگی وسیع پ.ک.ک و تعلیم کادرهای ترور و عملیات بر علیه نیروهای هوایی ترکیه خبر داده اند. پ.ک.ک بر علیه تروریتسهای که برای عملیات ترور فرستاده بود مانند گذشته و ذات این سازمان تروریستی اقدام به پروپاگاندای سیاه نموده است تا در صورت کشته شدن تروریست ها نوک پیکان را به سمت دولت ترکیه منحرف سازد.
طی مقالاتی که در همین وبلاگ اخبار اورمیه قبلاً منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگان کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی ماه گذشته که اقدام به منشتر کردن هویت تروریستهای کشته شده منصوب به خود کرد دوباره با یک قاف بزرگ یک تروریست را که در حال گذراندن مدت محکومیت خود در یکی از زندانهای کشور ترکیه بود خواسته بود فضا را بر علیه دولت ترکیه و انتخابات پیش رو به نفع خود جهت دهی کند ولی خوشبختانه با اسنادی که از زنده بودن این تروریست منتشر شد دوباره ذات و نیات پلیدی پ.ک.ک که به دور از هر نوع تفکر سیاسی می باشد را هر چه بهتر برملا سخت.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4cgjtza

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya