Ana Sayfa » , , , , , , , , » حامیان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) می خواستند دانشجویان را زنده زنده به آتش بکشند Yazısını okuyorsunuz.

حامیان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) می خواستند دانشجویان را زنده زنده به آتش بکشند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, خرداد ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) می خواستند دانشجویان را زنده زنده به آتش بکشند
در جیزره حامیان ترور و تروریسم با پرتاب مولوتوف کوکتل خانه دانشجویی را به آتش کشیدند و 3 دانشجو سوخت و مجروح شد
حامیان حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با پرتاب آتش و کوکتل مولوتوف می خواستند خانه دانشجویی را به آتش بکشند که به علت وجود دانشجو ها در محل متاسفانه  1 دانشجو سوختگی شدید و 2 دانشجوی دیگر دچار سوختگی خفیف شدند. مردم محل با خاموش کردن آتش شعله ور به نجات دانشجویان پرداخته و دانشجویان زخمی را به بیمارستان دولتی جیزره منتقل کردند. این گروه 50-60 نفره بعد از این ماجرا به خانه دانشجویی شخصی ایمام حاطیب رفته و با مولوتوف کوکتل و انواع فشنگ های هوایی آتش زا خانه دانشجویی نام برده را نیز به آتش کشیدند. صورت چندین دانشجو در حادثه فوق زخمی و یا سوخت و دست و پای 2 دانشجوی دیگر نیز زخمی شد.
حامیان حزب کارگران کردستان (pkk) با انداختن سنگ و سطل های زباله راه و جاده را بستند که پلیس ترکیه با آب فشار قوی سعی در پراکنده ساختن حامیان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کرد.
حدود 2 هفته قبل نیز یک گروه حامی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه به نمایشگاه صنایع دستی و خانگی خانمها حمله کرده و منطقه را به آشوب و آتش کشیده بودند. با توجه به مشاهدات دوربین های پلیس اکثر حامیان ترور و تروریسم شناسایی شده و پلیس ترکیه در حال پیگرد و جستجوی حامیان ترور و تروریسم می باشد
منبع خبر مترجم
روزنامه ملیت ترکیه
http://tinyurl.com/3s37fvv

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya