Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت حمله تروریستی شهر حکاری ترکیه را بر عهده گرفت Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت حمله تروریستی شهر حکاری ترکیه را بر عهده گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, تیر ۱۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
طی دیشب که دو بمب در شهر حکاری ترکیه منفجر شده بود، سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) این عملیات تروریستی را بر عهده گرفت.
طی بیانیه از که از طرف گروهی به نام حرکت آزاد کردستان منتشر شده است این بمب ها را جوابی بر علیه عملیات های چند روز گذشته ارتش ترکی هرد مقابل با میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) عنوان کرده است.
بمب منفجر شده در شهر حکاری دیشب ساعت 22:45 در محله بولاک در نزدیکی بنائی منفجر شد بمب دوم نیز در عین حال و به صورت همزمان در منطقه پهلویان و در یک بنائی که مربوط به دانشگاه بود منفجر شد. امروز با پخش اعلامیه های گسترده در شهر شاخه داخل شهری حزب کارگران کوردستان (pkk) مسئولیت این عملیات های تررویستی را بر عهده گرفت.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با قرار آتش بس به اصطلاح یک طرفه برای گرم نگه داشتن تهدید و بازار زور هر چند روزی دست به این نوع عملیات تروریستی و خرابکارانه می زند. طی ماههای گذشته در مقاله ای که در همین وبلاگ اخبار شهر اورمیه ترجمه و منتشر شد، از روندی که ناسیونالیم افراطی کردی در ترکیه به پیش گرفته سخن راندیم که در مقاله به نوعی اروپایی شدن سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) لقب گرفته بود.بی شک غرب و قدرتهای جهانی دیگر نمی توانند از یک سازمانی که در یک دست به زور اسلحه انسانها را ترور و قتل عام می کند حمایت علنی کنند به همین سبب بهترین راه برای حل مسئله پ.ک.ک به شکلی می باشد که این سازمان رادیکال و تروریستی در موقعیتی قرار گیرد که تنهاترین نماینده و سخنگوی ائتنیک کورد در ترکیه باشد. طی 10 روز گذشته در عملیات های تروریستی که توسط پ.ک.ک صورت گرفته است 3 نظامی ترکیه شهید شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/5w8bebx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya