Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در دیاربکر ترکیه ماشین حمل نان را به آتش کشیدند Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در دیاربکر ترکیه ماشین حمل نان را به آتش کشیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, مرداد ۱۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در دیاربکر ترکیه ماشین حمل نان را به آتش کشیدند
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین عمل ابلحانه و مضحکانه خود که چند ماهی می باشد ادامه داشته است، ماشین حمل نان ژاندارمری شهر دیاربکر ترکیه را به آتش کشیدند.
نمی دانم نام این عمل را حمله تروریستی بگذارم یا نه؟
این حادثه از سوی 3 میلیتان حزب کارگران کردستان (PKK) صورت گرفته است. تروریستهای پ.ک.ک به مانند همیشه بعد از آتش زدن ماشین حمل نان فرار کردند. پلیس امنیتی ترکیه در منطقه عملیاتی را برای دستگیری این تروریستهای آغاز کرده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3qnqv35
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که زمانی زنان حامله و کودکان را می کشتند امروزه چند ماهی می باشد که در شغل جدید خود ماشینهای حمل نان را به آتش می کشند. احتمالاً این سومین و یا چهارمین ماشین حمل نانی می باشد که از طرف میلیتانهای حزب کارگران کردستان به آتش کشیده می شود، طی ماههای گذشته اتفاقات این چنینی در وبلاگ اخبار شهر اورمیه ترجمه و منتشر شده است. سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با این نوع حرکات ابلهانه سعی در رادیکال کردن فضا و به نوعی بازی کردن در سیاست ترکیه را دارد. ترکیه هر چقدر دمکراتیک شود، و هر چه قدر مردم کرد به مانند دیگر اتئتینکهای ترکیه دارای حقوق و حقوق تعریف شده شهروندی و انسانی شوند سازمانهای رادیکالی مانند حزب کارگران کردستان در سراشیبی مرگ قرار گرفت هو به احتمال زیاد دست به اعمال باورنکردنی دیگر خواهند زد تا موقعیت خود را اثبات کنند. متاسفانه گروههای سیاسی کرد همیشه از رادیکالیسم و ترویج تروریسم و خشونت حمایت کرده و می کنند. یدک کشیدن نامهایی همچون دمکراسی، صلح، آشتی، حقوق بشر ... فقط بازیچه این گروههای تروریست و رادیکال می باشد.
در ماه رمضان هستیم و شاخه داخل ایران حزب کارگران کردستان یعنی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) در بیانه ای که چند روز پیش منتشر ساخت به وضوح اعلام داشته است که در این ماه نیز ترور و خشونت را ادامه خواهد داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya