Ana Sayfa » , , , , , , , , » در عملیاتهای ضد ترور چند میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده است؟ Yazısını okuyorsunuz.

در عملیاتهای ضد ترور چند میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده است؟

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مهر ۲۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
در عملیاتهای ضد ترور چند میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده است؟
بعد از انجام چندین عملیات همزمان تروریستی توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(PKK) که منجربه کشته شدن 26 سرباز و پلیس ترکیه و زخمی شدن 18 سرباز دیگر شد نیروهای نظامی امنیتی ترکیه باری دستگیری تروریستها اقدام به انجام عملیات ضد ترور در مناطقی که احتمال مخفی شدن میلیتانهای حزب کارگران کردستان می رفت انجام دادند که در عملیاتهای مختلف تاکنون خبرهای حاکی از به هلاکت رسیدن 23 میلیتان پ.ک.ک دارد. 
عملیتهای نظامی ترکیه از طریق هوا و زمین در بسیاری از مناطقی که احتمال دارد میلیتانهای  حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در آن مخفی شده باشند در حال انجام می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4225hvz
امروز اولین جلسه مجلس ترکیه برای بحث در مورد قانون اساسی جدید ترکیه بود. سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با دمکراتیک تر شدن ترکیه و افزایش قوانینی که حقوق بشر و حقوق انسانی را در مورد اقلیت کرد ساکن ترکیه را زیر چتر حمایت خود قرار می دهد، سازمانهای رادیکال و تروریستی  مثل حزب کارگران کردستان خواسته یا ناخواسته باید به تاریخ مصرف خود نزدیک شوند. افزایش ترور و قتل عام های این سازمان ضد انسانی و فاشیست یکی از بهترین نشانه های ترس از اتمام تاریخ مصرف سازمان پ.ک.ک می باشد. 
طی اخباری که منتشر شده 14 نفر از پلیس ها و سربازان کشته شده دارای هویت کرد یم باشند. همانطور که بارها در وبلاگ اخبار شهر اورمیه ینز راقم این سطور نظر شخصی خود را کم و بیش بیان کرده است دوباره نیز یادآوری می کنم که سازمانهای رادیکال و تروریستی مثل حزب کارگران کردستان اصلی ترین سد در راه رسیدن ائتنیک کرد به حقوق خود بوده اند. اگر مبارزه سازمنهای کرد دارای ابعاد کمی مدنی بود مطمئنم 30 سال پیش کوردهای ترکیه قوانینی را به مجلس ترکیه قبولانده بودند که حقوق انسانی و شهروندی شان در ابعاد استانداردهای اتحادیه اروپا تضمین شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya