Ana Sayfa » , , , , , , , » انتقال مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه از ترکیه به داخل سوریه Yazısını okuyorsunuz.

انتقال مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه از ترکیه به داخل سوریه

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مهر ۰۱, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس اخبار تائید شده ای که از سوی فرمانده ارتش آزاد سوریه منتشر شده است مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه از ترکیه به داخل سوریه منتقل شده است.
بر اساس گزارش سایت خبری Associated Press مصطفی ال شیخی که به عنوان فرمانده ارتش آزاد سوریه شناخته می شود طی گزارشی که با سایت مذکور داشته است خبر انتقال مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه از ترکیه را تائید کرده است. 
هدف ارتش آزاد سوریه از انتقال پایگاه فرماندهی تشکیل و مبارزه تمامی گروههای مسلح معترض سوریه تحت لوای یک بیرق بیان گردیده است.
فرمانده ارتش آزاد سوریه در ویدئوئس که در همین رابطه منتشر ساخته است نامی از شهر و یا منطقه ای که ارتش آزاد سوریه پایگاه فرماندهی را به آنجا منتقل کرده نبرده و تنها از لفظ منطقه آزاد شده سوریه استفاده کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgtbq6y
بر اساس آمار غیررسمی امروز در سوریه 104 نفر کشته شده است
بر اساس آمار غیررسمی که از سوی ارگان حقوق بشر معترضان سوریه ای واقع در لندن گزارش شده است امروز طی درگیریهائی که معترضین بشار اسد با ارتش سوریه داشته اند بیش از 104 نفر سوریه ای جان خود را از دست داده اند.
ارگان حقوق بشر معترضین سوریه ای بیشتر کشته شدگان را در شهر شام و علتش را بمباران مناطق مسکونی عنوان کرده است به طوریکه امروز تنها در شام 41 نفر کشته شده اند. در دیگر شهای سوریه به ترتیب حلب 13 ، حموص ترک نشین 18 ، دیرالضعور 11، حماء و لاذقیه 2، درعاء 4 و رکاء 1 نفر جان خود را از دست داده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/br8y6gx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya