Ana Sayfa » , , , , , , , , , » آتش سوزی دیگری در مدرسه ابتدائی سلماس Yazısını okuyorsunuz.

آتش سوزی دیگری در مدرسه ابتدائی سلماس

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, آذر ۱۷, ۱۳۹۱ - 0 comments
آزربایجان، سلماس: پس از فاجعه آتش سوزی در شهر خانا (نام جعلی پیرانشهر) خبرهائی مبتنی بر آتش سوزی جدیدی مدرسه ابتدائی شهر سلماس منتشر گردیده است.
اخبار مدیای رسمی دولت ایران حکایت از وقوع آتش سوزی در روز پنجه و حوالی ساعت 18:00 در مدرسه ابتدائی اتحاد بخش ملحم شهرس سلماس آزربایجان میباشد.
خوشبختانه این حادثه به علت نبود دانش آموزان در کلاس به خیر گذشت و تنها کلاس غیرقابل استفاده شد. اخبار اولیه حکایت از وقوع آتش سوزی به علت اتصال سیم کشی کلاس می باشد. 
آتش سوزی مدرسه ابتدائی سلماس دومین آتش سوزی مدارس طی 1 هفته در آزربایجان غربی می باشد، در تاریه 15 آذر یک مدرسه ابتدائی شهر شین آباد خانا نیز دچار حریق ناشی از بخاری نفتی شده که موجب مصدومیت بسیاری از دانش آموزان گردید.
گفته های مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آزربایجان غربی حکایت از استفاده 50% مدارس آزربایجان غرب یاز سیستم گرمایشی نفتی می باشد. 
آقای فریبرز اسمعیل زاده در گفتگوئی که در تاریخ 1391.09.16 با خبرگزاری دولتی مهر داشته با تائید آمار 50% استفاده مدارس آزربایجان غربی از سیستم گرمایشی نفتی خواستار رسیدگی مسئولین امر شده.
براستی عدم رسیدگی مسئولین دولت ایران به آزربایجان و مناطق ترک نشین چیست؟ چرا دولتی که سخن از انرژی هسته ای می زند در قسمتی از جغرافیای تحت حکمرانی اش هنوز 50% مدارس از بخاری نفتی بهره می برند؟ آیا باید صدها کودک نیز دچار صدمات روحی، جسمی و ... شود تا مسئولین به فکر مدارس آزربایجان بیافتند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya