Ana Sayfa » , , , , , , , , » دانش‌آموز پنجم ابتدایی در اورمیه خودکشی کرد Yazısını okuyorsunuz.

دانش‌آموز پنجم ابتدایی در اورمیه خودکشی کرد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۲ - 0 comments
آزربایجان، اورمیه: بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت جوان پرس که در حوزه اخبار آزربایجان غربی به فعالیت می پردازد یک دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی در شهر اورمیه خودکشی کرده است.
سال گذشته نیز دوآیدا و گلناز دو نفر از دانش آموزان اورمیه ای اقدام به خودکشی نموده بودند و تکرار خودکشی دانش آموز کلاس پنج ابتدائی در اورمیه نشان از عمق بحرانه ای اجتماعی که گریبانگیر خانواده ها شده است می باشد.
بر اساس گفته های خبرنگار سایت جوان پرس نزدیکان دانش آموز خودکشی کرده اورمیه ای هنوز از علت اصلی خودکشی فرزند کوچکشان اطلاع دقیقی ندارند ولی کارشناسان یکی از علت های عمده خودکشی در کودکان را افزایش صحنه های اعدام و کشتار، آزار و اذیت و .. در جامعه ایران که هر از چندهفته حداقل چندین نفر اعدام می شوند و یا بریدن انگشتان و دیگر صحنه هائی که روح انسان ها را می آزارد یکی از مهمترین دلایل چنین اعمالی بیان می کنند.  
علت خودکشی یک نوجوان که در کلاس پنجم ابتدائی درس می خوانده بدون تردید شکست عشقی، گرانی های و تورم کمرشکن و .. نبوده است و می باید با تکرار چنین خودکشی هائی که در جامعه ترویج یافته مسئولین دولت ایران بازنگری در ترویج صحنه های اعدام ، سنگسار، آزار و اذیت در جامعه بکنند. متاسفانه سیستم دولتی ایران خود مروج اصلی خشونت و ترویج صحنه های ضدانسانی همچون سنگسار، اعدام در ملاء عام و ... می باشد که آثار فجایع بار اینچنینی را نیز به ارمغان می آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya