Ana Sayfa » , , , , , , , , , » گزارشی از برنامه نود/‍ کمالوند با شهامت حرف دل سی میلیون تورک زبان را گفت Yazısını okuyorsunuz.

گزارشی از برنامه نود/‍ کمالوند با شهامت حرف دل سی میلیون تورک زبان را گفت

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مهر ۲۰, ۱۳۸۸ - 0 comments


















گزارش یک هوادار از برنامه نود / کمالوند با شهامت مثال زدنی اش حرف دل سی میلیون تورک زبان را گفت
امشب شب خاصی برای آزربایجان است، امشب آزربایجان نخواهد خوابید تا این پیروزی بزرگ را در تک تک دل های عاشقانش جشن بگیرد
بعد از فشارهای متعددی که از طرف طرفداران تراختور  به شبکه ی سوم سیما و برنامه نود وارد شد برنامه ی نود مجبور شد در راستای خواسته هواداران تراختور در طومار امضا شده از طریق همین سایت، مسابقه ای بدین سان پخش نماید 
پرشورترین تماشگران لیگ نهم؟؟
که اسم تیمهایی چون استقلال تهران ، پرسپولیس تهران ،تراختورسازی تبریز - که بهتر است بگوییم تراختورسازی آزربایجان- شاهین بوشهر و سایر تیمها به چشم میخورد!
برنامه ی نود شروع شد و از همان ابتدا تراختورسازی توانست رده ی اول را به خود اختصاص دهد ولی رفته رفته فاصله ی تراختور با تیمهای دیگر بیشتر و بیشتر شد تا توانست 53% آرا را کسب کند.
در این حین تماس های فراز کمالوند مربی پرشور و با شهامت تراختورسازی عادل فردوسی پور را مجبور کرد تا مکالمه ی زنده ای با وی برقرار کند 
یقین دارم اگر عادل میدانست که فراز چه خواهد گفت امکان نداشت تا ارتباط وی را برقرار کند!
و فراز کمالوند بدین گونه حرف هایش را شروع کرد.
آقای فردوسی پور اول باید از شما گلایه ای بکنم....آقای فردوسی پور شما یک چهارپایه را در تختی اهواز میبینید و بدان میپردازید اما وقت کافی برای تیمی که سی میلیون هوادار دارد نمی گذارید....و در همین جا فردوسی پور که میخواست حرفی بزند فراز گفت: بعد از بازی سایپا-تراختور وقتی تیم ما 2-1 باخت 50000 تماشگر 6،7 دقیقه سرپا ایستادند و تیم ما را تشویق کردند، حرکتی که در جهان بی نظیر است .....ما مدیون این تماشگران هستیم و من دست آنها را می بوسم و دوباره گفت که شما تیمی رو که متعلق به سی میلیون تورک زبان است رو نشون نمیدید.
در این حال عادل خان که با رنگی پریده خواست تا جلوی کمالوند این شیر جسور در آید با متلک های همیشگی که شما از کجا میگویید سی میلیون؟! که کمالوند در پاسخ گفت ما سی میلیون تورک زبان داریم و اگر سی میلیون نباشد به قطعا بیش از بیست میلیون است!
فردوسی پور که به کل قافیه را به کمالوند باخته بود خواست تا باز شیطنتی کرده باشد و گفت همه ی تورک زبانان که طرفدار تراختور نیستند و طرفدار پرسپولیس استقلال هستند .... که با جواب قاطع کمالوند روبرو شد که در پاسخ گفت تا زمانی که تراختورسازی است هیچ تورک زبانی طرفداری آن دو تیم را نمیکند
فردوسی پور که تا بحال در برنامه ی خود اسیر صراحت هیچ شخصی نشده بود باز خواست گریزی به دیگر جای بزند و گفت اقای کمالوند مسابقه ی ما اینه که پرشوترین تماشگران و اگه اینو به پرطرفدارترین تیم عوض کنیم من مطمئنم نتیجه عوض میشه و پرسپولیس و استقلالن که اول و دوم میشن که باز کمالوند در پاسخ گفت: من به شما اطمینان میدهم که هفته ی بعد همین مسابقه را بصورت پرطرفدارترین تیم ایران کدام است... بنده به زعم یقین مطمئنم که باز تراختور اول میشه! و در ادامه عنوان نمود بنده شرمنده ی این تماشگرا هستم و دست تک تک شون رو میبوسم و اینو باید بگم که من نبودم که این تیم روبه لیگ برتر آوردم واین تماشگرا بودن که تیمو بعد از هشت سال به لیگ برتر آوردن!!
و سپس گفت بنده به عدالت آقای عنایت ایمان دارم ولی ما تو 8 بازی از داوری متضرر شدیم که فیلم همشو اماده کردیم و براتون می فرستیم....به عنوان نمونه بازی با مقاومت که دقیقه ی 87 پنالتی ما رو نگرفتن ، بازی با ملوان پنالتی اونا درست نبوده و باید یک بازیکنشون نیمه اول اخراج میشد(که اینا رو کارشناسای خودتون گفتن) و در این بازی آخری هم با وجود اینکه آقای سفیری اصفهانی هستن ولی با عدالت گفتند که یک پنالتی برای ما گرفته نشده و گل اول سپاهان نیز درست نبوده!
سپس عادل که میخواست تریبون را از دست فراز در آورد گفت اجازه بدین آقای سفیری هم نظرشونو بگن که بعد از حرفهای سفیری زمانی که فراز گفت من خواهشم این هست که تیم تراختورسازی تیمی که تو بازیاش 70 هزار نفرو به ورزشگاه میکشونه را مثل پرسپولیس و استقلال بدونید و داوری بازیاشو جدی بگیرید که اگه این مسائل به سکوها کشیده بشه باید منتظر عواقب اون نیز باشید.
و در نهایت گفت ما بهترین تماشگران دنیا و نه ایران و آسیا رو داریم که من دست همه شونو میبوسم.
در ضمن لازم به ذکر است که نتیجه س مسابقه ی sms ایی بصورت زیر در آمد:
تراکتورسازی تبریز 53%
پرپولیس تهران 30%
استقلال تهران 14%
شاهین بوشهر 3%
سایر تیمها 0الی 1%


یاشاسین آزربایجان
یاشاسین تیرختور
یاشاسین کمالوند
tractorfans.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya