Ana Sayfa » , , , , , , , , , , , , » سندی دیگر از جنایات گروه های تروریستی کرد در روستاهای تورک نشین غرب آزربایجان Yazısını okuyorsunuz.

سندی دیگر از جنایات گروه های تروریستی کرد در روستاهای تورک نشین غرب آزربایجان

Kategori: , , , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۰۷, ۱۳۸۹ - 0 comments









گروه های تروریستی کرد(کورد) در غرب آزربایجان در اجرای پروژه پاک سازی منطقه غرب آزربایجان و ایجاد رعب و وحشت روستای های منطقه را آماج حملات خود قرار دادند و در این حملات تروریستی حتی به زنان و کودکان نیز رحم نکردند.
در مطلب زیر به افشای دو فقره از این حملات تروریستی می پردازیم.
روستای محمد شاه سفلی سولدوز(نقعده)
در تاریخ 22 / 8 / 1359 گروهی از عناصر حزب دمکرات مجهز به سلاح های سنگین توپ 106 میلیمتری و خمپاره انداز و آرپی جی هفت روستای ترک نشین محمد شاه سفلی را مورد حمله قرار دادند. تروریست کرد حزب دمکرات کوردستان بعد از وارد شدن به این روستای بی دفاع اکثر خانه های مردم و حتی مسجد روستا و شرکت تعاونی روستا را به آتش کشیده و متاسفانه در این جنایت ضد بشری تعدادی زن و بچه بی دفاع که به مسجد پناه برده بودند در آتش تصفیه نژادی تروریست های مهاجم به شهادت رسیدند. در این حمله تروریستی 11 نفر از اهالی روستا شهید و 7 نفر دیگر زخمی شدند.
 نمونه روستای محمد شاه سفلی یکی از چندین نمونه قصاوت تروریست های کرد  بر علیه ملت ترک آزربایجان است. این نوع جنایت ها که تداعی کننده جنایات داشناک های ارمنی در قاراباغ اشغالی و منطقه ترکمن نشین کرکوک است هیچ معنی نمی تواند داشته باشد مگر اراده مرگ بار رهبران تروریست کرد در ساختن کردستان بزرگ بر خاک دیگر انسان با توسل به شیوه قتل عام و تصفیه نژادی. چشم بستن به جنایات رهبران گروه های تروریستی کرد در منطقه غرب آزربایجان چشم بستن به شرف انسانی است. بایستی با افشا اسناد تاریخی این جنایت ها افکار عمومی را از ابعاد گسترده مسئله آگاه کنیم.
روستای قالا بی سولدوز
روستای قالا بی  دو مورد هجوم گروه های تروریستی قرار گرفت، که در این حملات تعدادی از خانواده های  روستائیان شهید و زخمی شدند. یکی از حملات در روز 23 / 8 59 انجام پذیرفت و دیگری در تاریخ 29 / 8 / 59 حوالی ساعت 8 شب بود که تروریست ها با سلاح های سنگین و نیمه سنگین روستا را مورد حمله قرار دادندکه تعدادی از آنها شهید و مجروح و تعدادی از زن و بچه را به گروگان گرفتند.
کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان
اسامی شهدای روستای قالا بی سولدوز
1-ابراهیم یوسفی (متولد 1312 که در حمله اول شهید شده است)
 2-رشید کرامتیان
 3-رحیم صفوی
 4-خانم زری....
 5-حمیده متدین
 6-رضا مسلمی ( مجروح)
اسامی شهدای حمله تروریستی به روستای محمد شاه سفلی سولدوز
1-جیران فیروز آبادی
 2-اسماعیل شیخ کلانتر
 3-سلیمان اسماعیلی
 4-منور اسماعیلی
 5-مهناز اسماعیلی
 6-زینت اسماعیلی
 7-اسمعلی رحمانی
 8-قاسم قلندری
 9-کبری قلندری
 10- پرویز قلندری
 11- رقیه قلندری
 اسامی مجروحین حمله تروریستی به روستای محمد شاه سفلی سولدوز
1-غلامحسین محمد حسینی
 2- بایرامعلی اسماعیلی
 3- مصطفی اسماعیلی
 4- رضا محرم زاده
 5- زرنشان عباسی
 6- شمامه محمد زاده
 7- گلی قلندری
کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya