Ana Sayfa » , , , , , , , , , » تسلیم دو تروریست در شیرناک Yazısını okuyorsunuz.

تسلیم دو تروریست در شیرناک

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, مرداد ۰۵, ۱۳۸۹ - 1comments
در شیرناک ترکیه، دو تروریست تسلیم نیروهای امنیتی شدند.
بر اساس اطلاعات واصله دو تروریستی که یک ماه پیش از جیزره به سازمان تروریستی پ. ک. ک در منطقه بستلر – دره لر ملحق شده بودند، نتوانستند در برابر فشارهای وارده از سوی سازمان تروریستی مقاومت نمایند و مجبور به فرار از دست این سازمان شدند.
تروریستهای تسلیم شده در اولین توضیحات خود اظهار داشتند که نزدیک به یکماه در یک غار حبس شده اند و به گونه ای بدور از انسانیت با آنها رفتار شده است.
منبع: http://tinyurl.com/2v3yefg

۱ نظر:

aziz گفت...

شكايت هواداران تراكتور به فيفا

ما از سازمان بین المللی فیفا كه بشدت به این مساله تبعیض نژادی در فوتبال حساس است شكایت می كنیم. مطمئن باشید اینبار جواب خواهیم گرفت. لطفا این مطلب را در وبسایت یا ... بشدت تبلیغ و برای تعداد شكایات بیشتر، هواداران زیادی را جلب كنید. این مطلب را ایمیل كنید. با توجه به بی نتیجه ماندن اعتراضات هواداران تیم تیراختورسازی آذربایجان در رابطه با تبعیض و بی عدالتی مسئولان لیگ برتر ایران، عده ای از هواداران تیراختور تصمیم گرفتند تا با نوشتند نامه و طومار اعتراضی به فیفا به زبان انگلیسی، فیفا را از این طریق به این ناعدالتی آگاه كرده تا بر ایران فشار آورد. مطمئنا با همكاری شما هواداران عزیز تیراختور ما خواهیم توانست با این اعتراض به نتیجه برسیم. لطفا وارد لینكی كه در زیر آمده شده، نام، ایمیل و موضوع را پر كرده و فقط متن انگلیسی (بدون ترجمه فارسی) را در كادر مربوطه پر كنید و با نوشتن كد امنیت، سابمیت را بزنید.
براي راهنمايي به http://www.nazar-sanji.blogfa.com/post-29.aspx مراجعه فرماييد.

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya