Ana Sayfa » , , , , , , , , , » چهار صد میلیار تومان برای احیای اورمو گولو(دریاچه اورمیه) اعتبار نیاز هست Yazısını okuyorsunuz.

چهار صد میلیار تومان برای احیای اورمو گولو(دریاچه اورمیه) اعتبار نیاز هست

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مرداد ۲۰, ۱۳۸۹ - 0 comments
معاون امور عمرانی استاندار آزربایجان غربی گفت: دریاچه اورمیه نیازمند 4000 میلیارد ریال اعتبار برای احیای مجدد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جواد محمودی در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران آزربایجان غربی افزود: دریاچه اورمیه در شرایط فعلی برای احیای مجدد و بازگشت به حالت قبلی نیازمند 4 هزار میلیارد ریال اعتبار است اما اعتبار تخصیص یافته به این امر طی سالجاری ناچیز است.
وی با اشاره به وجود رنگین کمانی از حوادث طبیعی مختلف در آزربایجان غربی، اظهار کرد: خوشبختانه جهت گیری خوبی در ستاد مدیریت بحران به وجود آمده و تخصیص عمده اعتبارات این ستاد به امر پیشگیری از حوادث و سوانح غیر مترقبه بوده که این امر می‌تواند در کاهش خسارت ناشی از این بلایا مثمر ثمر باشد.
معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر این‌که بیشترین توانایی ما می‌تواند در مساله پیشگیری کارساز باشد، گفت: حوادث بر اساس برخی معیار و سنجش‌ها قابل پیش بینی است بنابراین لازم است در کارگروه‌های مختلف در مورد مسایل پیشگیری بحث شده و نتایج خوبی حاصل شود تا با اجرایی شدن آنها شاهد کاهش خسارت وارده ناشی از حوادث باشیم.
محمودی تصریح کرد: آمادگی برای مقابله با حوادث باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد چراکه بیشترین خسارت در زمان وقوع حوادث از مدیریت نشدن صحیح بحران رخ می‌دهد.
وی با بیان این‌که انتظار می‌رود جلسات مربوط به مدیریت بحران به طور منظم در استان برگزار شود، عنوان کرد: دستگاه‌ها پیشنهادات مطلوبی را که می‌تواند در بحث پیشگیری تثیر گذار باشد به ستاد مدیریت بحران ارایه دهند تا با تصویب آنها نتایج قابل لمسی از آنها بدست آید.
محمودی ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیشگیری از حوادث و سوانح باید بطوری انجام گیرد که پیشرفت در این زمینه محسوس باشد.
معاون امور عمرانی استانداری آزربایجان غربی با اشاره به این‌که وقوع حوادث غیر مترقبه کم است، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با انجام برنامه‌های مختلفی، خسارت ناشی از این نوع حوادث را به حداقل برسانیم.
وی تاکید کرد: برای پیشگیری و همچنین عکس العمل مناسب در زمان وقوع حوادث از سوی مردم باید اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد تا به این ترتیب از خسارت مالی و جانی ناشی از حوادث کاسته شود.
منبع:
http://xoy.ir/1389/05/19/post-1563/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya